Business Meeting digitalk & Google za nami!

Business Meeting digitalk & Google za nami!

20 października na zaproszenie firmy Google Polska zorganizowaliśmy w jej siedzibie konferencję dla klientów digitalk. Jak do tego doszło? Przedstawiamy Wam relację i zdjęcia z tego wydarzenia!

Digitalk jest Partnerem Premium Google. To tytuł, jakim może się pochwalić jedynie TOP 3% agencji w Polsce. 

Nieliczne z nich, tylko najlepsze z najlepszych, mogą współpracować z Google jeszcze bliżej.

My dostaliśmy taką możliwość.

Niedawno otrzymaliśmy propozycję z gatunku tych nie do odrzucenia. Było to zaproszenie od Google’a do współorganizacji eventu dla naszych klientów.

Rekomendacja

Żaneta Kurcewicz, Marketing Specialist, Esensja

Tym sposobem 20 października sala konferencyjna w siedzibie Google w The Warsaw Hub wypełniła się nie tylko przedstawicielami gospodarza, ale również digitalianami oraz naszymi klientami.

Była to świetna okazja do tego, by spotkać się z większą liczbą naszych klientów oraz poczęstować ich pigułką marketingowej wiedzy od specjalistów digitalk i Google.

Zobacz:  Współpraca na linii agencja - klient. Jak wygląda wdrożenie w projekt klienta?

Na scenie pojawili się Prelegenci ze swoimi prezentacjami:

  • Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz “Przychodzi klient do agencji…”
  • Michał Grzeszczyk (Google) “Najnowsze trendy makroekonomiczne oraz w zachowaniu konsumentów w Polsce”
  • Krzysztof Kusaczuk “3 elementy, które sprawią, że Twoje kampanie będą skuteczniejsze”
  • Joachim Leonarski (Google) “Wyzwania biznesowe, na które możesz odpowiedzieć za pomocą Google Ads”
  • Marta Ciemięga (Google) “Nadchodząca sezonowość, czyli jak przygotować się na czwarty kwartał?”
  • Armand Jabłoński “Jak wybrać nowy rynek zagraniczny do ekspansji i jak się do tego przygotować? Case study z Google Ads”

Wisienką na torcie Business Meetingu digitalk & Google był panel dyskusyjny, w którym udział wzięli Artur Jabłoński, Agata Banaszkiewicz, Marcin Mierzejewski (digitalk) oraz Joachim Leonarski (przedstawiciel Google). Dyskusja była bardzo owocna, a dotyczyła takich tematów, jak:

  • przygotowania biznesów do Black Friday,
  • najczęstsze błędy przedsiębiorców w digital marketingu,
  • specyfika systemu Google Ads.
Zobacz:  Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?

Prelekcje i panel to jednak nie wszystko. Podczas przerw kawowych nasi specjaliści byli w 100% dostępni dla klientów, którzy w ramach networkingu mogli zaadresować problemy biznesowe, porozmawiać o rozwoju swoich firm czy naszej współpracy.

Jestem niezwykle dumny z obu moich zespołów. Kochani, to dzięki Wam możemy tu dziś być. Dzięki wynikom, które osiągamy dla klientów. I to właśnie klientom należą się ogromne podziękowania – za cierpliwość, zaufanie i partnerską współpracę – powiedział Artur Jabłoński, podsumowując wydarzenie.

Dziękujemy Google Polska za zaproszenie i gościnę, a także naszym wspaniałym klientom za przybycie. To był świetny dzień, który każdy z nas zapamięta na długo.

Uwieczniliśmy go na zdjęciach, które możecie obejrzeć poniżej: