Jak na przestrzeni roku - zaczynając od zera - wypracowaliśmy ROAS na poziomie 20?
Nasz klient to importer i dystrybutor wysokiej jakości produktów do pieczenia oraz nowoczesnego zdobienia wypieków.
Pomimo szerokiej oferty wysokogatunkowych artykułów w atrakcyjnych cenach – podejmowane dotychczas przez klienta działania sprzedażowe nie przynosiły zadowalających go wyników. Podstawowym założeniem naszej współpracy było więc skupienie się na zwiększeniu przychodów ze sprzedaży za pośrednictwem reklam w ekosystemie Facebooka.
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
- 20 średni ROAS
- 430 000 zł przychodu w pół roku
Jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 576 leadów dla firmy hostingowej?
Dzięki działaniom na wielu polach w postaci audytu reklamowego, prowadzeniu kampanii reklamowych i licznych rozmów z klientem, osiągnęliśmy niespotykane dotąd wyniki w postaci ponad 550 leadów w trudnej branży hostingowej.
- 576 leadów
- 2,50 zł średni CPL
- 576 leadów
- 2,50 zł średni CPL
Ponad 20 000 zł przychodu w 18 dni i 768% zwrotu z inwestycji w dniu premiery nowego jadłospisu
Firma naszego klienta zajmuje się sprzedażą gotowych jadłospisów oraz promowaniem rozsądnego podejścia do zdrowego żywienia. Najważniejsze w roku są premiery nowych jadłospisów, na których skupiały się wszystkie działania organiczne klienta.
Celem naszej współpracy było wsparcie reklamami premiery nowego jadłospisu oraz zwiększenie stałej sprzedaży.
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
- 20 000 zł przychodu
- 768% zwrotu z reklamy
Odpowiednia strategia stawek kluczem do sukcesu w branży szkoleń dla programistów
KODILLA to pierwsza szkoła programowania online w Polsce. Została założona w 2013 roku jako darmowa platforma do nauki kodowania pod nazwą codemy.pl.
- 268% CTR kreacji
- 763% współczynnik konwersji
- -13,42% średnie CPC
- 268% CTR kreacji
- 763% współczynnik konwersji
- -13,42% średnie CPC
Od 0 do 1 miliona zł obrotu miesięcznie w Google Ads dla branży B2B
- 253% wzrost liczby transakcji
- 105% wzrost współczynnika konwersji
- 253% wzrost liczby transakcji
- 105% wzrost współczynnika konwersji
Jak w 4 miesiące wypracowaliśmy 17-krotny zwrot budżetu mediowego w branży meblowej na niewielkim budżecie?
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
- 19,42 ROAS
- 222 615 zł wartość konwersji
Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS