Jak sprzedać dietę przez TikToka?

Czy TikTok sprzedaje? Case studies z działań PPC na TikToku

  • 8,07 ROAS
  • 0,3zł CPM
Zobacz case study
  • 8,07 ROAS
  • 0,3zł CPM

Jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące? Kampanie Google Ads dla klienta z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci

Czy kampanie Google Ads mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie z branży odzieży i akcesoriów dla dzieci? Sprawdź jak wygenerowaliśmy blisko 2 miliony zł sprzedaży i ROAS 54 w 3 miesiące?

  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)
Zobacz case study
  • 1 946 634,35 zł wartość sprzedanych produktów
  • 54,37 ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)

ROAS od 0 do 16 w trzy tygodnie. TikTok Ads a branża modowa – czy to ma sens?

Czy TikTok sprzedaje? Co więcej – czy TikTok sprzedaje wśród starszej grupy odbiorczej?

Popularność TikToka jest już niezaprzeczalna, a artykułów na temat potencjału w tym medium powstało wiele. A mimo to wciąż krąży mit, jakoby TikTok był tylko dla młodych… I że nie sprzedaje.

  • 16,35 ROAS
  • 7,79% Współczynnik konwersji
Zobacz case study
  • 16,35 ROAS
  • 7,79% Współczynnik konwersji
  • 1290 zakupów w 3 miesiące
  • 21,12 ROAS
  • +491 tys. zł wartość sprzedanych produktów

Jak wybór nieoczywistego kanału marketingowego wpłynął na pozyskanie ponad 200 leadów miesięcznie?

Czasami warto zrobić coś na przekór innym, aby osiągnąć zamierzony efekt. Tak właśnie postanowiliśmy zrobić w ramach współpracy z naszym klientem Total Turbo.

  • 200 leadów miesięcznie
  • 15 zł koszt leada
Zobacz case study
  • 200 leadów miesięcznie
  • 15 zł koszt leada
  • 100 leadów miesięcznie
  • 30% konwersja z reklam
  • 2 zapełnione sale szkoleniowe

Jak wygenerowaliśmy 700 tys. zł sprzedaży przy ROAS 16 w 7 miesięcy? Kampania Facebook Ads dla klienta z branży odzieżowej premium

Każdy potencjalny klient otrzymuje od nas estymacje, czyli nic innego, jak nasze przewidywania wyników reklamowych na podstawie historycznych wyników konta lub danych z branży. Przewidywaliśmy osiągnięcie 15,82 ROAS’u w kwietniu. Dzięki ciężkiej pracy i optymalizacją osiągnęliśmy wyższy ROAS – 16,63.

  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu
Zobacz case study
  • 16,63 ROAS w pierwszym miesiącu
  • 707 k zł dochodu
  • 19,52 ROAS w drugim miesiącu

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami