Cel:

Celem rebrandingu była harmonizacja dotychczasowej komunikacji i odświeżenia oblicza marki na rynku. Dążymy do tego, by nasze wartości i wizualne aspekty marki były odbierane jako spójne i nowoczesne, odpowiadające oczekiwaniom naszych klientów oraz trendom rynkowym.

Filary brandu:

Pewność
Zdecydowanie
Kompleksowość
Przełomowość

Skąd pomysł na rebranding, czyli o starym logo

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
  • jednoznacznie kojarzy się z domkami drewnianymi, a niekoniecznie z resztą produktów w ofercie,

  • zbyt duża ilość kolorów w znaku,
  • trzy różne wielkości fontów,
  • sam znak mało atrakcyjny wizualnie.

Założenia

1. Zbudowanie znaku graficznego, który będzie odpowiadał charakterowi marki, ale również będzie zaprojektowany w sposób profesjonalny, zgodnie z obowiązującymi trendami.

2. Zadbanie o spójność i uporządkowanie materiałów marketingowych.

3. Przygotowanie zestawu fontów i kolorów dobranych do nowego logo.

4. Set nowych grafik, dla social media oraz reklam.

5. Przygotowanie mini brandbooka.

6. Zaprojektowanie landingpage’a.

Plan działania

  • Zrobiliśmy research & moodboardy, by określić kierunek, w którym chcemy zmierzać.
  • Przygotowaliśmy 3 propozycje redesignu do wytyczenia ogólnego kierunku stylistycznego (logo, fontów, kolorów, patternów oraz wizualizacje prac.) 
  • Ciągły kontakt z klientem dotyczący statusu prac.
  • Wprowadzanie poprawek 
  • Przygotowanie finalnej wersji logotypu
  • Przygotowanie mini brandbooka w którym znajdzie się: logo + font + kolory + elementy wizualne.

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?

Omówienie nowego, finalnego logo

Nowe logo Drewnianej Oazy” charakteryzuje się wyrazistym sygnetem, w którym litera „O” symbolizuje kształt jacuzzi, a wkomponowane w nią abstrakcyjne linie przypominają zarówno strukturę drewna, jak i fale wody, podkreślając związki marki z naturą i relaksem.

Typografię cechuje ponadczasowa elegancja, która nadaje kompozycji minimalistyczny i wyrafinowany wizerunek.

Ewolucję przeszła również kolorystyka; dominująca ciemna zieleń, wzbogacona elementami beżu, tworzy spokojną, ale wyrazistą paletę barw, która doskonale podkreśla charakter marki.

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?

Prezentacja składowych brandu – kolory, typografia

Typografię cechuje ponadczasowa elegancja, która nadaje kompozycji minimalistyczny i wyrafinowany wizerunek.

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?

Kolorystyka

Ewolucję przeszła również kolorystyka; dominująca ciemna zieleń, wzbogacona elementami beżu, tworzy spokojną, ale wyrazistą paletę barw, która doskonale podkreśla charakter marki.

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?

Przykładowe projekty

Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?
Jak przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną dla marki Drewniana Oaza?

Autor wpisu

zespół digitalk.pl

redakcja

Działamy jako firma doradczo-szkoleniowa i agencja marketingowa w jednym. Planujemy, konsultujemy, realizujemy i optymalizujemy skuteczne lejki sprzedażowe i kampanie marketingowe. Zobacz, jak możemy Ci pomóc pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej.

Krzysztof Poręba

Krzysztof Poręba

Team Leader / Graphic Designer

Z digitalk związany od jesieni 2017 roku, z grafiką znacznie dłużej. Oprócz kreacji pod Facebook Ads i Google Ads składa e-booki i projektuje landing page. Choć nie ukończył Akademii Policyjnej - zawsze jest na posterunku i w gotowości do działania. W digitalk pracował dotąd dla ponad 250 klientów. Na codzień parzy kawę w Aeropressie, ciągle dopisuje nowe tytuły do listy książek "do kupienia", a w sezonie letnim daje się pochłonąć siatkarskim emocjom. Budowniczy zdrowych nawyków i relacji, junior przeżywania chwili obecnej, który dąży do rezygnowania z nadmiaru i maksymalnego skupiania na tym, co wystarczalne. Marzy o zimach spędzanych w Portugalii i kolejnej wyprawie na camino!

Paweł Kulik Graphic Designer

Paweł Kulik

Graphic Designer

Od 2013 roku związany z projektowaniem graficznym. Jego specjalizacja to kreowanie identyfikacji wizualnej, znaków graficznych oraz przygotowaniu projektów na potrzeby Internetu i druku. W pracy dba o jasną komunikację, rzetelność oraz profesjonalizm. Wyróżnia go wszechstronność, terminowość oraz ciągła chęć doskonalenia umiejętności. W swojej karierze współpracował z klientami z branży szkolnictwa, gastronomii oraz przemysłowej. Fan aktywnego wypoczynku, dobrego kryminału, pysznego espresso oraz włoskiej kuchni. Twierdzi, że jest specjalne miejsce w niebie dla klientów, którzy chcą mniejsze logo.

Chcesz abyśmy stworzyli dla Ciebie identyfikację wizualną?

Wejdź na stronę naszej usługi "Branding - Identyfikacja wizualna" lub napisz email na adres podany poniżej.

Branding - identyfikacja wizualna