konkretnie o marketingu i sprzedaży

Konferencja Konkretnie o marketingu i sprzedaży – podsumowanie

Kto, choć raz, miał styczność z branżą event marketingu z pewnością wie, że nie należy ona do najłatwiejszych. W tym roku, po raz pierwszy, jako agencja, podjęliśmy się zorganizowania autorskiej konferencji “Konkretnie o marketingu i sprzedaży”. Oddajemy w Wasze ręce krótką fotorelację z tego wydarzenia.

22 kwietnia 2022 r. spotkaliśmy się w Warszawie, aby wraz z prawie 200 obecnymi na sali uczestnikami wsłuchać się w wystąpienia prelegentów z digitalk i zaproszonych gości, którzy poruszyli tematy z pogranicza obszarów marketingu i sprzedaży. Konkretnie o marketingu i sprzedaży to konferencja, w trakcie której eksperci digitalk i zaproszeni goście podzielili się swoją wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych – od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.

Na scenie pojawili się:

  • Artur Jabłoński: Plan marketingowy w 6 krokach i narzędziach – od grupy docelowej po mierzenie wyników
  • Agata Banaszkiewicz: Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie?
  • Marek Gwóźdź: Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie – co je łączy?
  • Maja Czerwińska: Jak podnieść sprzedaż w B2C i B2B dzięki automatyzacji marketingu? 
  • Adrianna Kasprzak: Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu i/lub sprzedaży?
  • Mateusz Machulski: Analityka marketingowa i sprzedażowa 2022 i dalej – co nas czeka przez zmiany związane z prywatnością?
  • Rafał Ferber: Ludzie kłamią, liczby nie. Czyli kilka prawd o sprzedaży B2B i B2C

Z tego miejsca raz jeszcze dziękujemy wszystkim za obecność:

  • Uczestnikom, którzy wypełnili salę po brzegi, a także tym, którzy oglądali nas w swoich domowych zaciszach. Za wszystkie fantastyczne rozmowy w kuluarach i ogrom ciepłych słów, które już w piątek od Was płynęły.
  • Naszym partnerom i sponsorom, na których wsparcie i zaangażowanie mogliśmy przez cały czas liczyć –  bez Was by się nie udało! 

Partner honorowy oraz patroni medialni

Sponsorzy technologiczni

  • Fantastycznej siódemce prelegentów, którzy swoimi wystąpieniami sprawiali, że 200-osobowa publiczność zamierała w ciszy na 45 min prelekcji. To ogromny zaszczyt móc pracować z Wami na co dzień – gratulacje!
  • Wszystkim kolegom i koleżankom z agencji, którzy wspierali organizatorów i występujących do ostatnich minut wydarzenia.
  • Realizatorom nagrań wideo oraz streamingu – studio306 – fantastyczna ekipa i współpraca!

Zapraszamy do obejrzenia naszej fotorelacji.