1. Konsultacje
Zanim zaczniemy współpracę, chcemy jak najlepiej poznać naszego klienta. Ważne jest dla nas, aby dowiedzieć się, kim jest, jaki jest charakter jego marki, co oferuje oraz co ją wyróżnia. Dzięki temu będziemy mogli określić potencjał naszych przyszłych działań.
Później wspólnie omawiamy naszą ofertę. Poznajemy Twoje oczekiwania oraz cele, jakie chcesz osiągać za pomocą reklam na TikTok. Razem ustalamy także budżet na kampanie, aby był dopasowany do przyjętego planu.
Gdy wszystko już dogadamy, nadchodzi ten wyczekiwany moment, gdy podpisujemy umowę.
Następnie, po przeprowadzeniu analizy, dobierzemy specjalistów, którzy będą pracowali nad Twoim projektem.
Czas zacząć działać!
2. Przygotowanie strategii
Aby działania na TikToku przełożyły się na realizację celów, przede wszystkim opracowujemy całościową strategię, która doprowadzi nas do sukcesu.
W tym miejscu zajmiemy się strukturą Twojego konta. Przeprowadzimy niezbędną konfigurację, przygotujemy odpowiednią docelową grupę odbiorców i opracujemy harmonogram Twoich działań reklamowych.
Zainstalujemy także narzędzia analityczne TikToka. Sprawdzimy przy tym, czy poprawnie zbierają dane. Dzięki temu w przyszłości będziemy mogli skutecznie optymalizować działania, by osiągały jak najlepsze wyniki.
3. Przygotowanie treści reklamowych i wdrożenie kampanii
Cały czas analizujemy tik-tokowe trendy. Pracujemy nad tym, aby na ich podstawie przygotować treści, jak i hashtagi do filmów, dopasowane do Twojej firmy i całej branży. Tak, by przełożyły się na efekty sprzedażowe.
Scenariusze są tutaj dwa:
- Przygotowujemy Ci skrypt filmu z danym trendem, który zrealizujesz Ty lub Twój zespół.
- Jeżeli nie jesteś w stanie samodzielnie przygotować nagrania, to my sami wykonamy dla Ciebie kreację produktową.
Trendy oczywiście sprawdzają się lepiej, jednak statyczne reklamy na TikToku również działają!
Następnie konfigurujemy kampanię, ustalamy jej cel oraz inne niezbędne ustawienia. I w końcu – puszczamy nasze reklamy w świat!
4. Optymalizacja kampanii
Oczywiście, nie kończymy naszych działań na uruchomieniu kampanii. Trzymamy rękę na pulsie i przez cały czas ją doglądamy.
Tak jak w każdym innym systemie reklamowym, stosujemy podejście procesowe. Oznacza to, że w drodze do osiągnięcia celu testujemy różne rozwiązania na wielu poziomach. Dążymy do wypracowania tych najskuteczniejszych i wyeliminowania takich, które nie spełniają oczekiwań.
Kiedy trzeba, nie boimy się zrobić krótkiego kroku w tył, aby za chwilę wykonać dwa do przodu. Tylko w ten sposób możemy sprawić, że efekty naszych działań będą jak najlepsze.
5. Raportowanie i analiza wyników
Dane, dotyczące kampanii reklamowych TikTok Ads, raportujemy za pomocą zewnętrznego narzędzia DataSlayer, które w szybki i skuteczny sposób dostarcza nam niezbędne statystyki.
Jako klient możesz mieć stały wgląd w dane kampanii, a raz w miesiącu przygotowujemy dla Ciebie cykliczny raport.
Stała komunikacja z klientem jest dla nas kluczem do budowania relacji i dobrych rezultatów. Dlatego standardem naszej współpracy są także comiesięczne wideokonferencje. Omawiamy na nich wyniki oraz ustalamy dalszy plan, który realizowany będzie poprzez TikTok Ads.