Czy zaczynając działania reklamowe całkowicie od 0, na konkurencyjnym rynku odzieży damskiej, z niską rozpoznawalnością marki i ograniczonym asortymentem można osiągać satysfakcjonujące wyniki już w pierwszym miesiącu? Nasza współpraca w zakresie kampanii Google Ads dla klienta z branży odzieżowej pokazuje, że tak. W ciągu 4 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy dla klienta 230 tys. zł sprzedaży, zachowując wymagany zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).
PrzeczytajCel:
Celem rebrandingu była harmonizacja dotychczasowej komunikacji i odświeżenia oblicza marki na rynku. Dążymy do tego, by nasze wartości i wizualne aspekty marki były odbierane jako spójne i nowoczesne, odpowiadające oczekiwaniom naszych klientów oraz trendom rynkowym.
Filary brandu:
Pewność
Zdecydowanie
Kompleksowość
Przełomowość
Skąd pomysł na rebranding, czyli o starym logo
- jednoznacznie kojarzy się z domkami drewnianymi, a niekoniecznie z resztą produktów w ofercie,
- zbyt duża ilość kolorów w znaku,
- trzy różne wielkości fontów,
- sam znak mało atrakcyjny wizualnie.
Założenia
1. Zbudowanie znaku graficznego, który będzie odpowiadał charakterowi marki, ale również będzie zaprojektowany w sposób profesjonalny, zgodnie z obowiązującymi trendami.
2. Zadbanie o spójność i uporządkowanie materiałów marketingowych.
3. Przygotowanie zestawu fontów i kolorów dobranych do nowego logo.
4. Set nowych grafik, dla social media oraz reklam.
5. Przygotowanie mini brandbooka.
6. Zaprojektowanie landingpage’a.
Plan działania
- Zrobiliśmy research & moodboardy, by określić kierunek, w którym chcemy zmierzać.
- Przygotowaliśmy 3 propozycje redesignu do wytyczenia ogólnego kierunku stylistycznego (logo, fontów, kolorów, patternów oraz wizualizacje prac.)
- Ciągły kontakt z klientem dotyczący statusu prac.
- Wprowadzanie poprawek
- Przygotowanie finalnej wersji logotypu
- Przygotowanie mini brandbooka w którym znajdzie się: logo + font + kolory + elementy wizualne.
Omówienie nowego, finalnego logo
Nowe logo Drewnianej Oazy” charakteryzuje się wyrazistym sygnetem, w którym litera „O” symbolizuje kształt jacuzzi, a wkomponowane w nią abstrakcyjne linie przypominają zarówno strukturę drewna, jak i fale wody, podkreślając związki marki z naturą i relaksem.
Typografię cechuje ponadczasowa elegancja, która nadaje kompozycji minimalistyczny i wyrafinowany wizerunek.
Ewolucję przeszła również kolorystyka; dominująca ciemna zieleń, wzbogacona elementami beżu, tworzy spokojną, ale wyrazistą paletę barw, która doskonale podkreśla charakter marki.
Prezentacja składowych brandu – kolory, typografia
Typografię cechuje ponadczasowa elegancja, która nadaje kompozycji minimalistyczny i wyrafinowany wizerunek.
Kolorystyka
Ewolucję przeszła również kolorystyka; dominująca ciemna zieleń, wzbogacona elementami beżu, tworzy spokojną, ale wyrazistą paletę barw, która doskonale podkreśla charakter marki.