Odbierz nagranie webinaru: "Jak skalować e-commerce w branży dziecięcej?"
Odbierz nagranie webinaru, w którym nasi eksperci Zuzanna Kowalska (Google Ads) oraz Wojciech Bernasiak (Meta Ads) opowiadają na przykładach kampanii swoich klientów, jak zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych z branży dziecięcej.
Z nagrania webinaru dowiesz się:
jak segmentować grupy odbiorców co zwiększy konwersję
Zależnie od wieku dziecka i etapu życia rodzica i rodziny, dedykowana komunikacja pomaga generować większą sprzedaż.
jak skutecznie komunikować atuty Twojej oferty
W bardzo konkurencyjnej branży kluczowe jest komunikowanie oferty oparte o korzyści dla docelowego klienta.
jak tworzyć strategie sprzedaży segmentów produktów
... i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (począwszy od produktów dla mam w ciąży, przez akcesoria dla noworodków, aż po zabawki dla dzieci).
Agenda webinaru
Specyfika i wyzwania branży dziecięcej w e-commerce
- Analiza konkurencji
- Sezonowość
- Zróżnicowane grupy odbiorców
- Segmentacja odbiorców (rodzic, mama, babcia… ORAZ wiek dziecka/płeć)
Strategie skutecznego targetowania
- Nieoczywiste metody targetowania i ich zastosowanie w branży dziecięcej.
- Szerokie vs. specyficzne grupy odbiorców: jak znaleźć idealny balans?
Struktury kampanii: Prostota vs. Kompleksowość
- Porównanie skuteczności uproszczonych i skomplikowanych struktur kampanii.
Kreacja reklamowa: teksty, grafiki, video
- Teksty reklamowe: Jak komunikować się językiem korzyści.Grafiki: od autentyczności do kreatywności. Video na YouTube: Jakie kreacje video najlepiej przyciągają uwagę w branży dziecięcej.
Optymalizacja kampanii i użycie API Konwersji
- Różne podejścia do optymalizacji kampanii: od widoku strony po zakupy.
- Znaczenie integracji API konwersji dla precyzyjnego śledzenia.
Podział budżetu i zaawansowane targetowanie
- Jak efektywnie alokować budżet między nową a istniejącą grupę odbiorców?
- Budowanie LTV i lojalności klientów.
- Przegląd Advantage+ ORAZ Performance Max.
Wykorzystanie trendów i sezonowości
- Jak dostosować kampanie do sezonowych zmian i aktualnych trendów?
Case Study
- Analiza case study kampanii w branży dziecięcej z konkretnymi wynikami.
Sesja Q&A