Odbierz nagranie webinaru: "Strategia dla e-commerce z branży modowej"

Odbierz nagranie webinaru, w którym nasz Specjalista ds. Marketingu – Bartosz Kubatko, opowiada o sprawdzonej strategii dla sklepów internetowych z branży modowej, którą w digitalk wdrażamy u klientów sprzedających odzież, obuwie czy akcesoria. Wszystko poparte 4 case study sukcesów w kanałach Meta i Google Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads i Marketing Automation.

    Dołącz do newslettera

    Z nagrania webinaru dowiesz się:

    jakie są wyzwania i trendy w branży modowej

    Od zwrotów i konkurencji przez wykorzystanie wideo i sztucznej inteligencji - dowiesz się jak zwiększać konkurencyjność Twojego sklepu.

    jak skutecznie komunikować atuty Twojej oferty

    Na co klienci zwracają uwagę? Co jest dla nich istotne podczas decydowania o zakupie? W naszym webinarze znajdziesz na to odpowiedź.

    jak wykorzystać kanały reklamowe do zwiększania sprzedaży

    Omawiamy 5 kluczowych kanałów do promocji w branży modowej, czyli Meta, Google, TikTok i Pinterest Ads oraz Marketing Automation.

    Webinar poprowadził nasz specjalista:

    Bartosz Kubatko Specjalista ds. Marketingu
    "Pierwsze kampanie dla klientów e-commerce tworzyłem w 2015 roku. Moje doświadczenie w marketingu cyfrowym opiera się o różne narzędzia i systemy reklamowe, które pomagają zwiększać sprzedaż, między innymi: Meta Ads, Google Ads, Marketing Automation, a także tworzenie treści i komunikatów reklamowych."

    Agenda webinaru

    Specyfika i wyzwania branży modowej w e-commerce

    • Sezonowość
    • Konkurencja
    • Zmieniające się trendy
    • Zwroty
    • Wartość zamówień
    • Lojalność klientów

    Obecne trendy w modowym e-commerce

    • Jak wykorzystać technologię w służbie e-commerce

    Strategia marketingowa dla e-commerce modowego

    • Budowanie wizerunku marki
    • Dbanie o doświadczenia klientów (UX + CX)
    • Wybór kanałów do promocji

    Meta Ads + Google Ads dla branży modowej

    • Wykorzystanie danych o klientach
    • Wspólny lejek marketingowy pomiędzy kanałami
    • Omówienie case study: „Jak osiągnęliśmy ponad 70 tysięcy sprzedaży w dniu premiery dropu? Facebook Ads i Google Ads dla marki odzieżowej premium”

    TikTok Ads dla branży modowej

    • Czy TikTok jest skuteczny w branży modowej?
    • Strategia TikTok Ads
    • Omówienie case study: „TikTok Ads: 1 462% wzrost zakupów dla Modnej Kiecki (branża fashion)”

    Marketing Automation dla branży modowej

    • Budowanie bazy
    • Segmentowanie i personalizacja
    • Dostosowywanie komunikacji do różnych segmentów klientów
    • Omówienie case study: „Jak dla firmy Auroria odzyskaliśmy 25% porzuconych koszyków, dzięki marketing automation? (branża jubilerska)”

    Pinterest Ads + SEO + Content Marketing + Social Media + Influencer marketing dla branży modowej

    • Omówienie charakterystyki poszczególnych kanałów
    • Metody wykorzystania w branży modowej
    • Omówienie case study: „ROAS 58 po 4 miesiącach działań. Pinterest Ads skrojone pod branżę fashion!”

    Podsumowanie

    • Wszystko co musisz zapamiętać z webinaru w lekkostrawnej pigułce

    Sesja Q&A

    Dlaczego nie możesz ominąć tego webinaru?

    Tam, gdzie inni widzą problemy, my znajdujemy rozwiązania.

    Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w modowym e-commerce i potrafią doskonale odnaleźć się w konkurencyjnym otoczeniu. Wiedzą dzielimy się w nagraniu webinaru, z którego dowiesz się jak:

    • przekuć wyzwania branży modowej w elementy oferty, które angażują klientów do zakupu,
    • segmentować grupy odbiorców nie tylko ze względu na zainteresowania ale i zachowania na stronie i poza nią,
    • umiejętnie budować relacje z klientami, a także ich lojalność, by kupowali u Ciebie regularnie,
    • tworzyć odpowiednią strategię sprzedaży i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (produkty sezonowe, akcesoria, zestawy i dropy),
    • docierać do odpowiednich klientów w kampaniach reklamowych i przekonywać ich do Twojej oferty,
    • skutecznie komunikować atuty Twojej oferty i jej przewagi,
    • wyróżnić się na tle wymagającej konkurencji.

    Chcesz z nami współpracować?

    Skontaktuj się