-
314+
landing page'y dla klientów
-
12 200+
pozyskanych leadów z landing page w Q4 2022
-
17+
branż, dla których przygotowujemy landing pages
-
49,08
% średni współczynnik konwersji strony docelowej
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy ponad 230 landing page. Ich średni współczynnik konwersji? Powyżej 50%.
Landing page – inaczej strona lądowania bądź strona docelowa – to jedno z najczęściej wykorzystywanych przez nas w kampaniach narzędzi, którego celem jest wypełnienie formularza kontaktowego na stronie docelowej przez użytkownika. Wykorzystujemy je na różnych etapach lejków marketingowo-sprzedażowych – w zależności od tego, jakie efekty chcesz osiągnąć przy współpracy z nami.
Rozbudowa bazy kontaktów dla e-commerce. Zapisy na newsletter lub pozyskiwanie kontaktów dla zespołu handlowców. Wypełnienie formularza kontaktowego. Szukanie chętnych na udział w webinarach. Możliwości jest wiele. Cel konkretnego landing page’a – zawsze jeden – wezwanie do działania. Tylko wtedy może być naprawdę skuteczny i spełnić określone cele marketingowe Twojej firmy.
Landing page – co to?
Landing page (inaczej strona docelowa) to rodzaj strony firmowej wykorzystywanej w marketingu internetowym, który ma przyciągnąć potencjalnego klienta celem podjęcia określonego działania. Głównym elementem każdego landing page jest tzw. przycisk CTA call to action, czyli wezwanie do działania. Potencjalny klient wchodzi na naszą stronę docelową z płatnych reklam i natychmiast nakierowywany jest do wykonania pożądanej przez nas czynności. Tak właśnie działa landing page sprzedażowy.
LANDING PAGE – co to jest i kiedy go używać?
Czy landing page jest lepszy od tradycyjnej strony www?
Landing page nie zawiera kilkunastu zakładek, które mogą rozpraszać użytkowników i odciągać ich od tego, co najważniejsze. Jego siła tkwi głównie prostocie.
Kiedy warto korzystać z landing page’y?
Landing pages (strona lądowania) używane są w przypadku prowadzenia kampanii marketingowej. Mogą służyć prezentacji produktu (strona produktowa) lub usługi dla potencjalnych klientów, rozbudowie bazy kontaktów w przypadku biznesu e-commerce, pozyskaniu leadów poprzez wypełnienie formularza kontaktowego czy zapisowi na wydarzenie bądź webinar.
Landing page może być wykorzystywany w celu udostępnienia konkretnego materiału:
- webinar
- e-book
- checklista
- artykuł
Landing page to przede wszystkim:
-
Krótka, pojedyncza strona docelowa
-
Jeden spersonalizowany przekaz
-
Jedno możliwe do wykonania działanie (wezwanie do działania)
-
100% zaangażowania użytkownika
Na landing page nie trafiają przypadkowe osoby. Kampanie przygotowujemy tak, by przyciągać użytkowników z konkretnej, ustalonej z Tobą grupy docelowej. Następnie tworzymy efektywną stronę docelową, która zagwarantuje Ci dopięcie konwersji.
Budowa i struktura strony docelowej pozwalają szybko analizować oraz testować działania, by zwiększać skuteczność kampanii marketingowej.
Jak zrobić LANDING PAGE?
-
1. Rozmowa
Wszystko zaczyna się od spotkania. Tylko tak możemy wspólnie wypracować nadrzędny cel i kluczowe ustalenia, by móc stworzyć landing page. Opracowujemy, do czego potrzebna jest strona lądowania, jaki cel chcemy osiągnąć, jak powinien wyglądać landing page, omawiamy KPI, rolę landing page w lejku sprzedażowym i metody promocji.
-
2. Tworzenie treści na landing page
Skuteczność komunikacji i wizerunkowa spójność w każdym kanale – doskonale wiemy, jak je połączyć, by dowieźć oczekiwane wyniki.
-
3. Projektowanie struktury landing page (strony docelowej)
Bazujemy na twardych danych, specyfice grup docelowych, branżowych statystykach i najnowszych badaniach. To pozwala nam stworzyć skuteczny landing page.
-
4. Akceptacja treści na landing page
Przygotowujemy treści i rekomendujemy, jak powinna prezentować się zawartość strony docelowej, ale finalna decyzja należy do Ciebie – przywiązujemy ogromną wagę do zgodności z wizerunkiem marki i firmowymi standardami akceptacji.
-
5. Wdrożenie landing page
Każdy landing page powstaje na platformie landingi.pl. Dbamy o najmniejszy detal i pomagamy dopiąć wszelkie formalności i sprawy techniczne – od szybkości wczytywania (czas ładowania strony) po wygląd na urządzeniach mobilnych.
Liczby, nie słowa – tworzymy strony lądowania, które prowadzą do punktu konwersji
Strona docelowa (landing page) ma przynosić efekty – zainteresowanie użytkowników, nakłonienie użytkownika do działania. Projektowaliśmy je już m.in.branży medycznej, szkoleniowej, edukacyjnej, IT, wydawniczej, a nawet OZE i HR. Doskonale wiemy, jak stworzyć skuteczny landing page. Oto, jakie wyniki osiągają zaprojektowane przez nas strony docelowe.
Badania przeprowadzone przez WordStream i DataBox pokazują, że średni poziom konwersji na landing page, bez względu na branżę, wynosi około 5-10%.
Większość landing page’y, które stworzyliśmy dla naszych klientów konwertuje na poziomie około 50%. A zbudowaliśmy ich już ponad 314!
Takie wyniki są możliwe, gdy połączy się przemyślany projekt ze skuteczną kampanią promocyjną w ekosystemach reklamowych – od Google po Facebooka i Instagrama.
Co o współpracy z nami mówią nasi klienci?
Marcin Puś
Head of Marketing – Elastic Email
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z ludźmi tworzącymi digitalk. Od samego początku komunikacja układała się bardzo dobrze. To świetni fachowcy z dużym praktycznym doświadczeniem i wiedzą, którą przekładają na bardzo dobre rezultaty. Pomogli nam wprowadzić wiele ulepszeń do naszych kampanii i przyczynili się do wzniesienia naszych działań marketingowych na nowy poziom.
Aleksander Waszak
BODYLOOK premium lingerie
Digitalk to ludzie działający z pasją i ogromną wiedzą! Potrafią realizować wymagające cele sprzedażowe przez Facebook. Kreacje trzymają bardzo wysoki poziom, a współpraca jest elastyczna i przyjemna, pomimo tego, że nie widzieliśmy się ani razu na żywo i osoby w zespole, z którymi współpracujemy są setki kilometrów od naszej siedziby w Poznaniu. Maja, Kasia – dziękuję za Wasze zaangażowanie! 🙂
W prowadzonych kampaniach reklamowych klient, jako administrator danych osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania pozyskanych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do pozyskania wszelkich, niezbędnych zgód.