Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Jak osiągnęliśmy 83 tysiące obserwujących dla branży medycznej, dzięki content marketingowi?
Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej
Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
15-krotny zwrot budżetu reklamowego w pierwszym miesiącu współpracy z digitalk
Jeden z naszych klientów oferuje w swoim sklepie internetowym, sprzęt medyczno-rehabilitacyjny dla seniorów. Sklep, mimo iż ma bardzo szeroki asortyment produktowy w konkurencyjnych cenach, do tej pory nie radził sobie ze sprzedażą w mediach społecznościowych. Naszą rolą było znalezienie przyczyny braku sprzedaży, a następnie oczywiście poprawa sytuacji.
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
- 15,4 ROAS
- 74849,79 wartość konwersji
- 10 ROAS oczekiwany przez klienta
Setki leadów i 800% zwrotu z inwestycji w branży nieruchomości
- 8 ROAS
- 500 zapytań miesięcznie
- 8 ROAS
- 500 zapytań miesięcznie