Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji