Stawka
6200 – 9200 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
W digitalk, niczym Indiana Jones zaginionej arki, my poszukujemy świetnego Social Media Specialisty do naszego zespołu. Niczym kania dżdżu łakniesz zmian? Zagwarantujemy Ci je od zaraz. Jesteś przy tym pogromcą/pogromczynią literówek i przecinków w przypadkowych miejscach? Zdecydowanie się polubimy!
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- projektowanie komunikacji dopasowanej do kanału, branży i grupy docelowej klientów, w tym tworzenie harmonogramów treści (z uwzględnieniem różnych formatów postów) oraz strategii komunikacji,
- tworzenie treści na kanały społecznościowe klientów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest),
- tworzenie scenariuszy pod stories, reelsy, tiktoki,
- opracowywanie koncepcji działań contentowych dla klientów i ich realizacja (cykle tematyczne, pomysł, big idea, persona),
- realizacja kampanii płatnych w zakresie promowania postów, prowadzenia kampanii skierowanych na pozyskiwanie polubień/obserwacji,
- określanie KPI dla działań contentowych (płatnych i organicznych) oraz tworzenia raportów z działań contentowych,
- współpraca w zakresie tworzenia treści do kampanii płatnych,
Co będzie należało do Twoich zadań?
- co najmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku Social Media Specialist,
- lekkiego pióra oraz perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
- umiejętności zaproponowania skutecznych działań opartych o marketingowe treści,
- umiejętności analizy i optymalizacji wyników osiąganych przez content oraz wykazywania jego skuteczność i konieczność w lejku sprzedażowym,
- umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
- merytorycznego wsparcia i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów.
Mile widziane do zaprezentowania:
- portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji,
- case study z prowadzonych działań organicznych lub organicznych + płatnych.
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wyniki.
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę B2B (w tym płatne dni wolne)
-
1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności
Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania
-
2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d