Stawka

6500 – 10000 zł netto

Typ umowy

B2B

W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla naszych klientów w takich systemach reklamowych jak Google i Meta oraz przynajmniej jednym z wybranych: LinkedIn/Pinterest/TikTok.

Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • min. dwuletniego doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • umiejętności tworzenia kampanii leadowych i dla klientów e-commerce,
  • umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami
  • wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
  • podstawowych umiejętności korzystania z narzędzi spoza swojej specjalizacji, np. GTM, Analytics, itd.
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads)

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • tworzenie planu działań reklamowych,
  • konfiguracja kampanii reklamowych,
  • bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
  • raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
  • współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
  • współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.
  • analizy efektywności kampanii na podstawie danych w GA4, Google Ads, Meta
Co oferujemy?
  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę B2B  (w tym płatne dni wolne)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.

  • 4. Zaczynamy współpracę!

    Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV

Skontaktuj się z nami