Stawka
6000 – 8500 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
Do naszego zespołu poszukujemy Copywritera, który będzie działał ramię w ramię z 4-osobowym zespołem od marketingu i razem z nimi będzie prowadził działania marketingowe marek własnych: digitalk, suasio i marki eksperckiej Artura Jabłońskiego.
Zależy nam na tym, byś poznał/poznała najlepiej zadania, które będą kluczowe na tym stanowisku. Dlatego się trochę rozpisaliśmy, bo wierzymy, że transparentna komunikacja od początku sprawi, że poczujesz czy to stanowisko i te zadania są dla Ciebie.
Główne zadania na tym stanowisku:
- codzienne pisanie specjalistycznych artykułów na firmowe blogi oraz strony internetowe,
- tworzenie atrakcyjnych i zróżnicowanych tekstów do newsletterów,
- przeprowadzanie skutecznego researchu,
- kreowanie tematów do tworzonych artykułów,
- umawianie i realizacja wywiadów ze współpracownikami, by na ich podstawie pisać kolejne artykuły,
- optymalizowanie tekstów pod SEO z pomocą narzędzi takich jak Contadu, Surfer SEO, itd.
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
Wiesz już, jakie zadania czekają osobę na tym stanowisku, dlatego doskonale zdajesz sobie sprawę, że szukamy Copywritera, który potrafi pisać, lubi pracę z ludźmi oraz cechuje się pracowitością i odpowiedzialnym podejściem do swoich zadań. Nie zatrudnimy na to stanowisko kogoś, kto nie posiada doświadczenia lub dopiero się uczy.
Więc aplikuj do nas Tylko jeśli posiadasz:
- minimum 2-letnie doświadczenie jako copywriter,
- portfolio swoich tekstów do wglądu,
- lekkie pióro oraz perfekcyjną znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
- umiejętność transkrypcji przeprowadzanych wywiadów,
- wiedzę z zakresu optymalizacji tekstów pod SEO,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Wymóg Konieczny:
- potrafisz tworzyć oryginalne i wartościowe treści w krótkim czasie, które możesz zaprezentować nam w swoim portfolio.
Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?
- pracę całkowicie zdalną, w standardowym trybie biurowym (8-16),
- pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
- świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
- pakiet Multisport,
- pracę w zespołach projektowych,
- pracę nad ciekawymi projektami — od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki,
- dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
- możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
- możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki,
- możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
- wewnętrzne dedykowane szkolenia,
- ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego Instagrama @digitalkpl i dowiedz się więcej jaką jesteśmy ekipą 🙂
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę B2B (w tym płatne dni wolne)
-
1. Weryfikacja Twojego CV i portfolio
Weryfikacja aplikacji oraz nadesłanego portfolio tekstów (załącznik lub link do CV, treści wiadomości)
-
2. Zadanie rekrutacyjne
Wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego sprawdzającego Twoje umiejętności.
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specialistą i Marketing Managerką
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
osłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d