Doświadczona w pracy z klientami bardzo trudnymi i kryzysogennymi. Optymalizuje procesy, a doświadczenie agencyjne pomaga jej zrozumieć nie tylko perspektywę marketingową, ale i biznesową. Pracowała z ponad setką klientów zaczynając od początkujących biznesów, kończąc na tych największych. Często konsultuje tematy związane z gastronomią i eventami (np. targi Expo w Dubaju). Zasiadając w Radzie Naukowej anglojęzycznego kierunku na Uniwersytecie Łódzkim zależy jej na tym, by młodzi ludzie byli przygotowani nie tylko teoretycznie, ale i bardzo praktycznie do wejścia na rynek pracy.
Bardzo ważne są dla niej relacje i systematyczność działań. Wierzy, że nie ma specjalnie trudnych zadań, kiedy tylko jesteśmy w stanie rozbić je na mniejsze części i ustalić priorytety. Współpracowała m.in. z: Giganci Programowania, PwC, Whiskey in the Jar, FashionPhilosophy Fashion Week Poland, Ekogram, jak również z mniejszymi projektami czy firmami. „Po prostu zaplanuj i zrób”
Zastanawiasz się jakie kroki muszę podjąć, by przygotować skuteczną strategię marketingową dla mojej firmy? Sprawdź: Suasio.pl – doradztwo dla B2B i e-commerce
-
zarządzanie operacyjne
-
doradztwo marketingowe i biznesowe
-
marketing 360'