Za wynikami kampanii stoją profesjonaliści, a nie magicy. 120% więcej leadów w 5 miesięcy!
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
- 5,17% współczynnik konwersji
- 27 tys zł - średnia wartość leada
- 92 ROAS
Od 0 do obrotów rzędu 500 000 GBP. O współpracy z klientem z branży cateringu dietetycznego.
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
- £666 555 obrót za pierwszą połowę 2021
- 19 GBP średni koszt zakupu
- 500 średnia ilość zakupów miesięcznie
Jak osiągnęliśmy 83 tysiące obserwujących dla branży medycznej, dzięki content marketingowi?
Branża medyczna jest jednym z tych tematów, o których pisze się bardzo dobrze – szczególnie jeśli są materiały – ale Facebook ich nie za bardzo lubi. Jest mnóstwo ograniczeń w publikacji postów związanych ze zdrowiem. Zatem, jak zwiększyliśmy średni zasięg organiczny medycznych postów? O tym na przykładzie marki Rehab opowiemy w tym tekście.
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
- 40% średni wzrost zasięgu ograniczonego
- 10 k średni zasięg posta
Jak podwoiliśmy wartość zakupów przy niemal 4-krotnie mniejszym budżecie?
LaCava to lokalna palarnia kawy z Warszawy. W swojej ofercie ma różne gatunki kaw z takich krajów jak Brazylia, Kenia, Etiopia. Jednocześnie Klient zajmuje się wynajmem do firm oraz serwisem ekspresów Jura i Franke. Sprzedaje je również detalicznie.
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
- 393 008,24 zł łącznej wartości sprzedanych produktów
- 7,31 średni ROAS
- 208 otrzymanych formularzy
Działania reklamowe z influencerami na Facebooku
W kwietniu rozpoczęliśmy promocję książki wydawnictwa Andromeda, która za granicą w ubiegłym roku stała się bestsellerem.
- 19,47 ROAS z kampanii influencera
- 3 zł średni koszt sprzedazy książki
- 9 zł średnie obniżenie kosztów sprzedaży
- 19,47 ROAS z kampanii influencera
- 3 zł średni koszt sprzedazy książki
- 9 zł średnie obniżenie kosztów sprzedaży
Zmiany w kampaniach Google Ads, które wpłynęły na zwiększenie zysków z reklam w branży odzieżowej
Branża fashion w e-commerce jest w stanie przynieść ogromne dochody, ale nie każdemu. Konkurencja jest ogromna i liczy się każdy ruch, aby przyciągnąć użytkownika właśnie do swojego sklepu. Na przykładzie jednego z naszych klientów, który prowadzi sklep własnej marki odzieżowej, pokażemy, jak bardzo istotna jest ciągła praca nad kampaniami i ich optymalizacja. To dzięki tym działaniom, zaczęli już teraz zarabiać o 21% więcej.
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
- obniżenie kosztu pozyskania zamówień
- zwiększenie ROAS
- zwiększenie liczby zamówień
Optymalizacja struktury kampanii Google Ads
Rodzajów kampanii i struktur reklam w ekosystemie Google jest naprawdę spora ilość. W zależności od klienta i prowadzonych przez niego usług, trzeba ustalić harmonogram i plan działań, aby skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Celem może być zwiększona rozpoznawalność, sprzedaż na stronie bądź zapisy na wydarzenie.
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji
- 3,33 średni koszt konwersji
- 23,80 wzrost współczynnika konwersji