Katalog produktów jest odzwierciedleniem asortymentu Twojego sklepu internetowego, ale nie tylko! To doskonała alternatywa dla osób, które nie posiadają sklepu na stronie internetowej, lecz chcą sprzedawać swoje produkty, ale o tym opowiem w innym wpisie.
Wybierz odpowiednią dla siebie kategorię, w przypadku sklepu internetowego wybierz Handel elektroniczny i kliknij dalej
KROK 4
Skonfiguruj ustawienia katalogu, wybierając sposób dodania produktów do katalogu. To jest ten moment, od którego wszystko zależy 😉
Jeśli jesteś posiadaczem sklepu na platformie takiej jak Shopify, Big Commerce, Magento, OpenCart czy WooCommerce możesz połączyć z nią swój katalog i skorzystać z automatycznego importu produktów bezpośrednio z platformy. [6]
W innym przypadku, musisz dodać produkty samodzielnie i wybrać opcję Prześlij informacje o produktach.
Na tym etapie definiujesz również właściciela katalogu.
Tego parametru nie można później edytować, więc musisz przemyśleć czy wolisz, aby katalog nie był przypisany do firmy (wybierz wtedy pole Osobisty), czy był powiązany z konkretną firmą.
Ja rekomenduję drugą opcję, czyli wybierz z listy firmę, do której będzie należeć katalog. Katalog osobisty ma mniej zastosowań, chyba że połączysz go później z firmą, co czasem może być problematyczne.
Ostatnim parametrem, jakim musisz się na tym etapie zająć, jest nazwa katalogu. Wprowadź nazwę dzięki, której później łatwo rozpoznasz ten katalog. Rekomenduję dopisanie w nazwie katalogu, nazwy firmy, do której będzie on należeć.
Jeśli wykonałeś powyższe elementy, kliknij Utwórz.
Pamiętaj, że przechodząc dalej, akceptujesz zasady Facebooka, z którymi warto, abyś się wcześniej zapoznał:
Utworzyłeś właśnie w 4 prostych krokach nowy katalog produktów, ale to był wierzchołek góry lodowej 😉 Czas na dalsze kroki.
Jak dodać produkty do katalogu?
Masz do wyboru kilka opcji dodawania produktów do katalogu. To jaki powinieneś wybrać, zależy tak naprawdę od danych, jakimi dysponujesz. Istotna jest wielkość asortymentu oraz częstotliwość jego zmian.
Metody samodzielnego dodawania produktów do katalogu:
Każda z tych metod ma swoje plusy i minusy, osobiście rekomenduję wgranie feedu produktowego i ustawienie jego automatycznego odświeżania.
Sam zdecyduj, która metoda jest dla ciebie optymalna:
Metoda 1: Ręczne dodawanie produktów do katalogu sprawdzi się gdy:
masz mało produktów
rzadko usuwasz / dodajesz produkty
nie musisz często sprawdzać stanu dostępności poszczególnych produktów
Plusy:
nie wymaga wcześniejszego przygotowywania plików, czy linków, musisz posiadać jedynie wymagane dane i zdjęcie produktu.
Minusy:
czasochłonna metoda, gdyż każdy produkt i jego informacje musisz dodawać pojedynczo i za każdym razem musisz ręcznie aktualizować asortyment.
W Menadżerze reklam z menu przejdź do zakładki Źródła danych produktów. Kliknij “Dodaj produkty”,wybierz opcję Dodaj ręcznie i przejdź dalej.
Wprowadź teraz zdjęcie, nazwę i inne dane produktu. Pamiętaj, że jeśli chcesz używać tego produktu w reklamach dynamicznych, musisz wprowadzić identyfikator zawartości. Identyfikator ten musi być taki sam jak produktu w zdarzeniu Pixela. Na koniec wybierz odpowiednią walutę, wpisz ręcznie cenę i gotowe!
Metoda 2: Przesyłane pliku zestawienia danych możesz wykonać: przesyłając gotowy plik (CSV, TSV, XML) lub używając linku z feedem produktowym – ta metoda sprawdzi się gdy:
masz więcej niż 40 / 50 produktów
często dodajesz / usuwasz produkty
istotny jest stan dostępności produktów, który często się zmienia
Plusy:
umiarkowanie trudna metoda, pasuje do każdego typu asortymentu, jest najbardziej uniwersalna i daje najwięcej możliwości
Minusy:
wymaga wcześniejszego przygotowania pliku lub wygenerowania linku.
Opcja 1: Prześlij plik
W Menadżerze reklam z menu przejdź do zakładki Źródła danych produktów. Kliknij “Dodaj produkty”, wybierz opcję Używaj zestawień danych i przejdź dalej. Wybierz Prześlij plik i przejdź dalej.
Pojawi się pole, w które możesz wstawić wcześniej przygotowany plik w jednym z następujących formatów: CSV, TSV, RSS lub ATOM XML. W tym miejscu Facebook umożliwia Ci także pobranie w danym formacie szablonu takiego pliku.
Pamiętaj, że zestawienie musi posiadać wszystkie wymagane kolumny, nazwy kolumn powinny być wprowadzone dokładnie tak, jak podano to w specyfikacjach, a każdy produkt musi mieć własny wiersz. W przeciwnym razie nie uda się przesłać poprawnie pliku!
Przed przesłaniem pliku, możesz go sprawdzić klikając tutaj. Po dodaniu pliku i jego weryfikacji przejdź dalej. Gotowe!
Opcja 2. Zaplanowane zestawienie
W Menadżerze reklam z menu przejdź do zakładki Źródła danych produktów. Kliknij “Dodaj produkty”, wybierz opcję Używaj zestawień danych i przejdź dalej.
Wybierz Zaplanowane zestawienie i przejdź dalej.
Teraz wprowadź adres linku, który zawiera zestawienie produktów z Twojego sklepu, jeśli jest on zabezpieczony, wprowadź nazwę użytkownika oraz hasło, jeśli nie, pozostaw te pola puste i przejdź dalej.
W tym kroku możesz ustawić częstotliwość odświeżania się danych w katalogu.
Jeśli często zmienia się Twój asortyment, możesz ustawić opcję codziennie, a nawet co godzinę! Przejdź dalej i w kolejnym kroku nadaj nazwę tego źródła danych (może być dowolna) oraz wybierz z listy walutę. Gotowe!
Ta metoda jest moją ulubioną i najczęściej ją stosuję. Jest bardzo wygodna, pod warunkiem, że wcześniej przygotowany link jest wykonany poprawnie.
Metoda 3: Dodawanie pozycji do katalogu przy pomocy piksela sprawdzi się gdy:
masz więcej niż 40 / 50 produktów
często dodajesz / usuwasz produkty
istotny jest stan dostępności produktów, który często się zmienia
Plusy:
produkty dodają się automatycznie i nie trzeba nic samemu odświeżać asortymentu, Pixel robi to automatycznie
Minusy:
wbrew pozorom, ta metoda nie jest prosta. Często pojawiają się czasochłonne w rozwiązaniu problemy. Istnieje ograniczona możliwość dodawanego asortymentu, a dodane tą metodą produkty, mogą być używane tylko przy wyświetlaniu reklam.
Zanim zaczniesz, upewnij się, że na witrynie masz poprawnie zaimplementowany Pixel oraz dobierane mikrodane, dodatkowo Pixel powinien odebrać aktywność w ciągu ostatnich 7 dni.
Jeśli wszystko jest w porządku, w Menadżerze reklam z menu przejdź do zakładki Źródła danych produktów. Kliknij “Dodaj produkty”, wybierz opcję Połącz piksele Facebooka, wybierz Pixel, który chcesz połączyć i przejdź dalej. W kolejnym kroku wybierz Dodaj zaufane witryny i wprowadź adres domeny (bez www, hhtp czy https), na której masz produkty i przejdź dalej.
Teraz ustaw odpowiednią walutę w formacie ISO, czyli dla Polski będzie to PLN i przejdź dalej. Gotowe!
Pamiętaj, że konfiguracja i pobranie produktów może potrwać nawet 24 godziny. Od teraz katalog będzie się automatycznie aktualizował za każdym razem, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z produktem na stronie www, co może czasem porwać nawet 15 minut.
Jak utworzyć zestaw produktów w Katalogu?
Posiadając Katalog produktów, możesz wewnątrz niego tworzyć Zestawy produktów.
Reklamy wtedy będą jeszcze bardziej spersonalizowane, a wyświetlane treści spójne.
To bardzo praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza gdy sprzedajesz przedmioty z różnych kategorii. Możesz utworzyć zestaw wyłącznie z ubraniami dla kobiet, a osobny dla mężczyzn, bądź osobne zestawy dla każdej marki. Możliwości jest tak wiele, ile masz pomysłów i potrzeb!
KROK 1
Będąc w "Menadżerze katalogów" z menu wybierz "'Zestaw produktów" i kliknij “Utwórz zestaw produktów”.
KROK 2
Wpisz nazwę zestawu. Nie będzie ona w żaden sposób widoczna dla użytkowników, więc możesz tu wpisać dowolną treść. Rekomenduję taką nazwę, która w jasny sposób sygnalizuje, co zawiera ta grupa produktów. Przykładowo: Sukienki wieczorowe.
KROK 3
Teraz masz możliwość dowolnego sortowania danych, tak by uzyskać zestaw wyłącznie z wybranymi przez ciebie produktami.
To ostatni i zarazem najtrudniejszy krok. Do wyboru masz wiele zmiennych, a ich użycie zależy od tego, co chcesz wysortować. Możesz dodawać także kilka filtrów jednocześnie, pamiętaj, aby zaznaczyć wtedy Wszystkie, jeśli chcesz, aby produkt z tego zestawu spełniał każde Twoje kryterium.
Przykładowo, chcesz zebrać wszystkie produkty, które w swojej nazwie mają słowo “wieczorowa” i są konkretnej marki. W dopasowaniu, w pierwszym polu wybierz Marka, w kolejnym zmień na zawiera i wtedy w pustym polu wpisz nazwę marki. Dodaj kolejny filtr i w nim ustaw w pierwszym polu Name, w kolejnym zmień na zawiera, a w pustym polu wpisz wieczorowa. Gotowe!
Pamiętaj, że to jakie wyniki zostaną zwrócone, zależy od ustawionych przez Ciebie nazw i innych danych produktów w twoim sklepie, bądź pliku z produktami.
Być może nie masz w nazwach słów, które pokrywają się w wielu produktach i nie możesz skorzystać z mojego przykładu, ale to nic!
Masz do wyboru wiele filtrów, z pewnością przynajmniej jeden z nich będzie dla ciebie odpowiedni – ważne jest, abyś odszukał wspólny mianownik produktów i go ustawił w tych filtrach.
Jakie warunki muszą spełnić produkty, by mogły być zaakceptowane i używane do reklam?
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje produkty będą się dobrze prezentować w reklamach i nie zostaną zablokowane, musisz:
przestrzegać zasady, że maksymalnie 20% powierzchni grafiki może zajmować tekst (grafikę możesz sprawdzić klikając tutaj), wyjątek mogą stanowić produkty, które mają na sobie treść jak np. okładki książek
posiadać grafiki produktów w formacie kwadratowym (1:1) – koniecznie dopilnuj, aby były dobrej jakości (najlepiej 1200×1200 px)
unikać na grafikach treści zakazanych przez Facebooka, jak przykładowo eksponowane gołe ciało czy przemoc. Szczegółowe zakazy znajdziesz klikając tutaj – zakładka Materiały zabronione.
mieć pewność, że produkty posiadają zdefiniowane wszystkie wymagane dane
Jak sprawdzić, czy wszystkie produkty są zaakceptowane?
Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać produkty wewnątrz swojego katalogu, czy nie zostały one w międzyczasie zablokowane!
Taka sytuacja może pojawić się za każdym razem gdy odświeżasz produkty wewnątrz katalogu, jak i ot tak, bo algorytm zwrócił uwagę na dany produkt.
Monitorując w ten sposób produkty, masz pewność, że w reklamach są one widoczne – jesli nie będziesz tego robić, może okazać się, że od kilku tygodni z kilku tysięcy produktów w reklamach wyświetlasz połowę z nich! Duży błąd i strata.
Poprzez Menadżer katalogów wejdź w konkretny swój katalog produktów. Następnie z widocznej listy wybierz obszar Produkty i w filtrach rozwiń pole Problemy. Tam zaznacz interesujący Ciebie parametr, który mógł spowodować odrzucenie produktu jak naruszenie zasad, bądź brak wymaganych danych.
Ustawienia Katalogu produktów:
W kolejnym kroku zajmij się ustawieniami katalogu. Połącz piksel, zdefiniuj domyślny kraj i język, a jeśli posiadasz profil firmowy na Instagramie, również połącz z nim swój katalog!
Łączenie katalogu produktów z Pixelem
Ta integracja pozwoli Ci monitorować aktywność dotyczącą produktów, przez co w bardziej efektywny sposób zarządzać reklamami, zwłaszcza dynamicznymi!
W sekcji Źródła zdarzeń kliknij “Połącz, aby monitorować” i wybierz źródło zdarzeń, z którym chcesz połączyć katalog. Pamiętaj, że będziesz mógł połączyć Katalog produktów tylko z Pixelem, który należy do tego samego Menadżera firmy!
Ustawianie domyślnego języka i kraju
Ustawiając ten parametr, będziesz mieć możliwość wyświetlania reklam i umiejscowień zakupów, na podstawie informacji o asortymencie w preferowanym języku odbiorców i przy użyciu danych specyficznych dla kraju, takich jak waluta. Kliknij “Edytuj” i wybierz z listy odpowiedni kraj i język. Uwaga, możesz wybrać tylko jedną pozycję z każdej listy.
Łączenie Katalogu produktów z Instagramem
Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli posiadasz profil firmowy na Instagramie. Dzięki tej integracji będziesz mógł postach i relacjach na IG oznaczać produkty z katalogu. Wcześniej jednak, zanim to będzie możliwe, profil i tak musi przejść weryfikację pod kątem zatwierdzenia zakupów na Instagramie. Możesz to wykonać klikając tutaj.
Jakie korzyści płyną z posiadania Katalogu produktów?
Prawdą jest, że jeśli posiadasz sklep i chcesz sprzedawać swoje produkty na FB i IG, to Katalog produktów jest dla Ciebie niezbędny. Dzięki niemu możesz:
tworzyć w remarketingu reklamy dynamiczne, które będą wyświetlać użytkownikom konkretne produkty, które oglądali lub przykładowo dodali do koszyka, ale nie kupili. To jest tak naprawdę najcenniejsza wartość płynąca z posiadania Katalogu produktów, dzięki której zdecydowanie zwiększysz sprzedaż produktów
oznaczać produkty w postach i relacjach zarówno na Facebooku jak i na Instagramie docierając w ten sposób do użytkowników kolejnym sposobem. Takie oznaczenie umożliwia użytkownikowi zobaczenie ceny i opisu produktu oraz w wygodny i szybki sposób przejście do zakupu
wyświetlać asortyment z katalogu bezpośrednio na sklepie (zamieszczonym na Facebooku!). Sekcję sklepu możesz zamieścić na swojej stronie w głównym menu, a nawet ją przesunąć na jedną z pierwszych pozycji, aby bardziej zachęcić fanów do odwiedzenia tej zakładki.
Z posiadania Katalogu produktów płynie jeszcze jedna korzyść – możesz go wykorzystywać przy tworzeniu Kolekcji. Jednym kliknięciem wybierając dany katalog, a nawet zestaw produktów z tego katalogu, możesz w całości wypełnić Kolekcję, również w sposób dynamiczny. To bardzo wygodne i szybkie rozwiązanie, oraz alternatywa dla remarketingowej karuzeli.
Jak usunąć niechciany Katalog produktów?
W Menadżerze reklam przejdź do konkretnego katalogu, który chcesz zgłosić do usunięcia. Następnie po lewej stronie z listy przejdź do sekcji Ustawienia. Na samym dole pojawi się możliwość usunięcia katalogu. Teraz wystarczy, że klikniesz “Usuń”.
Pamiętaj jednak, że usunięcie tego katalogu spowoduje usunięcie całej jego zawartości! Z tego powodu, automatycznie wszystkie reklamy korzystające z tego katalogu przestaną być wyświetlane. Ponadto, przestaną być widoczne produkty z tego katalogu w Marketplace, ofertach i zakupach na Instagramie! Wszystkie te zmiany są nieodwracalne, dlatego przemyśl, czy aby na pewno chcesz usunąć dany katalog.
Możesz pobrać tekst w PDF i wracać do niego kiedy chcesz, kliknij Pobierz.
Od 2017 roku silnie związana z branżą marketingu i PR. Wyspecjalizowała się w kampaniach reklamowych prowadzonych na Facebooku, Instagramie oraz w tworzeniu wysokiej jakości contentu. Posiada także wiedzę i praktyczne umiejętności z obszaru SEO i pozycjonowania witryn, obsługi narzędzi marketingowych i analitycznych, automatyzacji marketingu oraz tworzenia grafiki komputerowej, a także obsługi najpopularniejszych platform stron internetowych jak np. WordPress. Współpracowała z Klientami z różnych branż, m.in. sportowej, muzycznej, radiowej, odzieżowej, zoologicznej, beauty, kosmetycznej, gastronomicznej, hotelarskiej, developerskiej i prawnej. Prowadziła działania zarówno B2C, jak i B2B; w Polsce i zagranicą. W digitalk realizowała projekty zarówno jako twórca contentu, strateg i wykonawca kampanii reklamowych, jak i Opiekun Klienta. Następnie przez dwa lata pełniła rolę Team Leadera zarządzając pracą zespołu i nadzorując wiele projektów. Obecnie obejmuje stanowisko Head Of Sales & Marketing i zarządza kilkuosobowym zespołem, łącząc w jeden team, dwa z trzech kluczowych obszarów firmy (dział sprzedaży i dział marketingu). Jej zaletami są kreatywność, empatyczność, umiejętność analitycznego myślenia, bogate doświadczenie zawodowe i doskonała organizacja pracy. Największym jej sukcesem jest każdy wolny dzień, w którym nie chwyci od rana komputera, żeby trochę popracować :wink: Swoje siły regeneruje pływając, biegając i jeżdżąc na rowerze, a jej serce zdecydowanie należy do świata przyrody i biologii.
Prowadzisz kampanie na Facebooku dla e-commerce? W takim razie wiesz, że łatwo tu o błąd. Które z nich są najczęściej popełniane i jak można ich uniknąć, by nie przepalać budżetu na nieefektywne reklamy? Opowie Ci o tym nasz Facebook Ads Specialist, Jan Klag. Transkrypcja Ostatnio pytałem na swoim stories na Instagramie, jakiego typu treści chcielibyście...
Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Dlatego też w agencji digitalk mocno stawiamy na sprawdzone procesy na wielu szczeblach, dzięki którym już podczas pierwszego kontaktu czujesz, jakbyś działał z nami od zawsze! Rozpoczęcie współpracy często generuje wiele pytań, postanowiliśmy więc przygotować krótki poradnik, który pozwoli Wam...
Rzetelny raport z przeprowadzonych działań agencji i uzyskanych w związku z nimi efektów to kluczowy element dla Ciebie jako klienta. Nawiązując współpracę z agencją marketingową w zakresie działań reklamowych, przekazujesz istotny obszar mający wpływ na Twoje wyniki finansowe. O czym przeczytasz? Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że to właśnie kwestia raportowania pracy agencji budzi...
Nasza strona internetowa należąca do DIGITALK Spółka z o.o., Dworcowa 13 m. 36, 85-009 Bydgoszcz (administrator danych) używa technologii, takich jak pliki cookies (tzw. ciasteczka) niezbędnych do jej funkcjonowania w zakresie zarządzania bezpieczeństwem lub dostępnością. My i nasi partnerzy możemy też opcjonalnie korzystać z plików cookies przechowywanych w twojej przeglądarce oraz przetwarzania danych osobowych w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na wykorzystanie tej technologii i przetwarzanie danych w tych opcjonalnych celach. Pamiętaj, że zawsze możesz cofnąć zgodę, tj. zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące technologii takich jak pliki cookies, a także uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach w naszej Polityce prywatności Czytaj więcej
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Te pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ta kategoria obejmuje wyłącznie pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcjonalności i zabezpieczenia witryny i nie przechowują żadnych danych osobowych.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analityczne
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin to store the user consent for cookies in the category "Analytics".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
Inne nieskategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w kategorii.
Cookie
Duration
Description
_clck
1 year
No description
_clsk
1 day
No description
AnalyticsSyncHistory
1 month
No description
CLID
1 year
No description
li_gc
2 years
No description
loglevel
never
No description available.
metrika_enabled
session
No description available.
SM
session
No description available.
sync_cookie_csrf
10 minutes
This cookie is set by the Yandex metrica. This cookie is used to monitor the connection with the website and third party Data Management Platforms. The cookie also collects information on the user behaviour on the website which is used for optimizing the website.
Pliki umożliwiają użytkownikom udostępnianie naszych treści znajomym i w sieciach społecznościowych. Ponadto ułatwiają utworzyć profil zainteresowań użytkownika.
Cookie
Duration
Description
_fbp
3 months
This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website.
ANONCHK
10 minutes
The ANONCHK cookie, set by Bing, is used to store a user's session ID and also verify the clicks from ads on the Bing search engine. The cookie helps in reporting and personalization as well.
fr
3 months
Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
i
10 years
This cookie is set by OpenX to record anonymized user data, such as IP address, geographical location, websites visited, ads clicked by the user etc., for relevant advertising.
MUID
1 year 24 days
Bing sets this cookie to recognize unique web browsers visiting Microsoft sites. This cookie is used for advertising, site analytics, and other operations.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
Pozwalają Nam weryfikować i liczyć, kto odwiedza stronę. Dzięki temu mierzymy i poprawiamy jej wydajność.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_ga_X5QFRFK5S4
2 years
This cookie is installed by Google Analytics.
_gat_UA-125265255-1
1 minute
A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to.
_gat_UA-32867363-5
1 minute
A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to.
_gcl_au
3 months
Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_smvs
1 day
SALESmanago sets this cookie to store information about first visit source on website.
_ym_d
1 year
Yandex sets this cookie to store the date of the users first site session.
_ym_isad
20 hours
Yandex sets this cookie to determine if a visitor has ad blockers.
_ym_uid
1 year
Yandex sets this cookie to identify site users.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
smg
10 years
SALESmanago sets this cookie to identify a user.
smuuid
10 years
SALESmanago sets this cookie to keep track of individual sessions on the site, to collect statistical data from multiple visits.
smvr
10 years
SALESmanago sets this cookie to store information about visits.
Gromadzimy informację o historii użytkowania, aby zapewniać właściwe treści reklamowe. Możemy udostępniać te informacje stroną trzecim, o których mowa w Polityce prywatności.
Cookie
Duration
Description
bcookie
2 years
LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID.
bscookie
2 years
LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website.
lang
session
LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting.
lidc
1 day
LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection.
sp_landing
1 day
The sp_landing is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
sp_t
1 year
The sp_t cookie is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
UserMatchHistory
1 month
LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing.
Pozwalają na zapobieganie błędom, ulepszają doświadczenie użytkownika korzystania ze strony. Umożliwiają Nam też samą analizę doświadczeń użytkowników na stronie.
Cookie
Duration
Description
_ym_visorc
30 minutes
Yandex sets this cookie to allow the site's Session Replay to function correctly.
SERVERID
session
This cookie is set by Slideshare's HAProxy load balancer to assign the visitor to a specific server.
SRM_B
1 year 24 days
Used by Microsoft Advertising as a unique ID for visitors.
ymex
1 year
Yandex sets this cookie to collect information about the user behaviour on the website. This information is used for website analysis and for website optimisation.
yuidss
1 year
Yandex stores this cookie in the user's browser in order to recognize the visitor.