Stawka
7500 – 12500 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
W tej chwili szukamy Konsultant ds. Performance Marketingu. Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- ma co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomości co najmniej jednego systemu reklamowego i udokumentowanych sukcesów na tym polu,
- wysokich umiejętności analityczne i ogólno strategicznych,
- umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
- znajomości z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Locker Studio,
- wiedzy marketingowej i biznesowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty i konsultacje,
- doradztwa merytorycznego i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
- umiejętności pracy pod presją czasu na kilku projektach,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem
- postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów.
Co dokładnie będzie wśród Twoich obowiązków?
- tworzenie planu działań reklamowych w systemach reklamowych oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii,
- prowadzenie konsultacji marketingowych oraz narzędziowych,
- tworzenie lejków marketingowych podczas konsultacji marketingowych wraz z rekomendacjami dot. wyboru systemu reklamowego,
- wdrożenia Google Analytics 4 w tym prowadzenie warsztatów z tego narzędzia,
- konfiguracja tagów Google Tag Manager,
- konsultowanie projektów prowadzonych przez specjalistów digitalk celem zwiększenia wyników oraz rozwoju biznesu klienta,
- prowadzenie projektów wewnętrznych lub wdrażanie nowych narzędzi, których celem jest usprawnienie pracy specjalistów,
- śledzenie trendów w marketingu i wdrażanie ich do pracy agencji.
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę B2B (w tym płatne dni wolne)
-
1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności
Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania
-
2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d