Stawka
7500 – 12500 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
W tej chwili szukamy Marketing Automation Specialist, który:
- co najmniej roczne doświadczenie pracy z narzędziami MA (mile widziane certyfikaty),
- znajomość systemów marketing automation – user.com, Salesmanago i Mailerlite,
- umiejętność planowania scenariuszy automatyzacji z uwzględnieniem celu klienta,
- umiejętność analizowania wyników wdrożonych automatyzacji oraz wyciągania na ich podstawie wniosków,
- wysokie umiejętności analityczne,
- wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
- podstawowej wiedzy z UX
- umiejętność obsługi Google Tag Managera, umożliwiająca dokonanie wdrożenia tagów narzędzi MA,
- (mile widziana) znajomość obowiązującego prawa dot. RODO
Co będzie należało do Twoich zadań?
- implementacja marketing automation;
- współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation;
- opracowywanie raportów i tworzeniem analiz;
- optymalizacja procesów marketingowych;
- współpraca z klientem (najczęściej e-commerce i usługi)
- współpraca z innymi działami w firmie m.in. działem sprzedaży, marketingowym czy hr.
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę B2B (w tym płatne dni wolne)
-
1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności
Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania
-
2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d