Jak Twój biznes może skorzystać z Google Analytics 4? Czyli o tym, po co mi ten cały Google Analytics 4?
Poniżej znajduje się nagranie z webinaru Mateusza Machulskiego, na którym opowiedział:
– jak możesz przygotować swoją firmę na nadchodzące w analityce zmiany
– o najważniejszych zaletach Google Analytics 4
– jakie przewagi ma GA4 nad Universal Analytics i na co uważać przy wdrożeniu?
– jak wygląda wdrożenie Google Analytics 4!
💡 Uwaga! Brak GA4 to poważny błąd!
W lipcu 2023 Twój Universal Google Analytics przestanie zbierać dane na Twojej www.
Brak dostępu do danych sprawi, że nie będziesz mieć możliwości precyzyjnego śledzenia użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę. W konsekwencji Twoja oferta nie będzie idealnie dopasowana do potrzeb klienta, przez co możesz narazić się na poważne straty.
Potrzebujesz audyt wdrożenia Google Analytics 4?
Jeśli już masz wdrożone Google Analytics 4 to warto sobie odpowiedzieć na pytanie: Czy moje dane zbierają się poprawnie?
Masz wątpliwości? Może warto, by zajęli się tym specjaliści z zewnątrz?
Jako zespół digitalk chętnie przeprowadzimy audyt wdrożenia Google Analytics 4 u Ciebie na wwww.
Napisz na kontakt@digitalk.pl lub wypełnij formularz kontaktowy:
Nadal nie masz wdrożonego Google Analytics 4?
Nadal się zastanawiasz nad wdrożeniem Google Analytics 4? Nie czekaj dłużej! Zacznij działać już dziś!
Wdrożymy Google Analytics 4 u Ciebie na www
O tym jak wygląda proces wdrożenia GA4 w digitalk chętnie opowiedzą Ci nasi New Business Menadżerowie. To jak, może wirtualna kawa? ⤵
Zobacz nasze rekomendacje i przekonaj się, dlaczego inni wybrali digitalk, wdrażając nową wersję Google Analytics:
Piotr Jędras
Właściciel klosy.pl
Jesteśmy świeżo po postawieniu analityki Meta i GA – na trudnej nieszablonowej stronie z dużą ilością nietypowych wyzwań, wszystko zostało zrealizowane sprawnie i z indywidualnym podejściem do naszego biznesu.
Wszystkie pytania i wątpliwości zostały nam cierpliwie wyjaśnione, wiemy co robić i teraz mamy do tego solidne narzędzia! Wielkie dzięki!
Justyna Osińska
Specjalista ds. Marketingu, Izodom
Serdecznie polecamy prace z zespołem digitalk. To specjaliści i profesjonaliści w swojej dziecinie. Współpracujemy już od dłuższego czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa pracowników jest na najwyższym poziomie. Nasze kampanie prowadzone są wzorowo, a ich analiza odbywa się na wielu płaszczyznach. […] Agencja digitalk zaimplementowała Google Analytics 4, który jest nowym standardem analityki internetowej. Dzięki temu nie straciliśmy cennych danych, które pomagają nam optymalizować kampanie. Dodatkowo mogliśmy liczyć na wsparcie jeśli chodzi o zapoznanie się z tym narzędziem.
Nina Matysiak
Social Media Lead, Shelter
Profesjonalizm, doświadczenie i zrozumienie potrzeb klienta. To właśnie definiuje agencję marketingową digitalk. Współpracując z nimi od półtora roku, nasza sprzedaż poprzez Google Ads znacząco wzrosła. W międzyczasie, wdrożono dla nas również Google Analytics 4. Przez cały ten proces zostaliśmy odpowiednio przeprowadzeni, dzięki czemu nie mieliśmy żadnych obaw. Wiedzieliśmy, że powierzyliśmy to zadanie w dobre ręce. Wielkie brawa dla Bartosza Jancewicza, który w 100% zrozumiał naszą wizję i nieustannie przekłada ją na świetne wyniki. Powierzając digitalk nasz budżet, wiemy, że zostanie on dobrze wykorzystany. Co więcej, wiemy także, że agencja rozumie nasze potrzeby i wspólnie celujemy do tej samej bramki. Widząc takie podejście, nie pozostaje nam nic innego, jak tylko z całego serca polecić agencję digitalk.