Skontaktuj się z agencją marketingową digitalk
-
Krok 1: Rozmowa
Telefonicznie, mejlowo lub na wideokonferencji doprecyzowujemy zakres zlecenia. Ustalamy najważniejsze fakty – od grupy docelowej po przewagi konkurencyjne. W ten sposób przygotowujemy się do drugiego kroku.
-
Krok 2: Oferta
Przygotowujemy propozycję działań, które naszym zdaniem należałoby podjąć. Mogą być zupełnie inne niż to, o co nas zapytasz! Zawsze działamy z myślą o interesie klienta i tak też przygotowujemy ofertę – rekomendujemy i doradzamy, nie jesteśmy tylko biernymi wykonawcami.
-
Krok 3: Plan
Cenimy transparentność. Klient zawsze musi wiedzieć, co aktualnie robimy dla jego marki. Dlatego współpracę zaczynamy od przygotowania harmonogramu, który dokładnie określi, co, dlaczego i kiedy zrealizujemy. Zaczynamy wspólne działania i cały czas pozostajemy w kontakcie, by ustalać jej kierunek i dopasowywać zmiany do Twojego biznesu i specyfiki branży.
Brzmi jak rozwiązanie dla Ciebie? Napisz do nas
Konrad Kruczkowski
dyrektor komunikacji w Stowarzyszeniu WIOSNA (Szlachetna Paczka, Akademia Przyszłości)
Zespołowi digitalk zależy, a co ważniejsze: zaangażowanie nie słabnie w czasie. Szlachetna Paczka to wymagający projekt – nie sprzedajemy produktu, w kreacjach chcemy być delikatni i odpowiedzialni, a dysponując środkami darczyńców – nie możemy pozwalać sobie na wydatki, które na koniec dnia nie przekładają się na pomoc. Digitalk doskonale to rozumie, bo – tylko i aż – doskonale potrafi zrozumieć potrzeby swoich klientów. A później przekuć je na świetne wyniki.
Radek Drzewiecki
CEO Leanpassion Group
Nawiązanie współpracy z agencją digitalk było jedną z lepszych decyzji. Jestem pod dużym wrażeniem ich wiedzy w zakresie projektowania, planowania i wdrażania kampanii reklamowych, w tym skuteczności i wiedzy reklam w Google, na Facebooku i Instagramie. Pomogli nam rozwinąć znacząco działania dla dwóch naszych spółek
Wypełnij poniższy formularz.
Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w ciągu 24 godzin!