Zbadaliśmy satysfakcję z naszej współpracy u 76 klientów. Z odpowiedzi wynika, że aż 72,5 % respondentów to promotorzy – osoby, które oceniły nas między 9, a 10 na możliwych 10 punktów.
Jak podzielić klientów według ich odpowiedzi? Skala NPS
0-6 Krytycy Zakładamy, że są niezadowoleni z naszej usługi.
7-8 Neutralni Nie mają mocnej opinii na temat usługi – po prostu z niej korzystają. Nie szukają aktywnie innej agencji, ale jeśli dostaną lepszą ofertę to ją rozważą.
9-10 Promotorzy Czują się przywiązani do firmy na tyle, żeby polecić ją znajomemu. Są to naturalni ambasadorzy marki, którzy będą korzystać z kolejnych usług i wybaczą drobne potknięcia.
Co docenili nasi klienci?
- Ponad 50% ankietowanych klientów przyznało, że praca zespołu digitalk przekracza ich oczekiwania.
Merytoryczną wiedzę specjalistów
Regularny kontakt (calle statusowe i responsywność mailową)
Proaktywność i wychodzenie z inicjatywą.
Równie ważne, jak nasza wiedza i merytoryczność, są dla naszych klientów relacje. Dlatego klienci docenili też nasze standardy i procedury: cykliczne spotkania i cotygodniowe podsumowania wyróżniają nas na tle innych agencji.
Czego oczekują klienci od agencji marketinowych?
Badanie pokazało nie tylko to, co doceniają klienci ale także to, jakie są ich oczekiwania co do współpracy z agencją marketingową.
Współpraca polegająca tylko i wyłącznie na ustawianiu kampanii reklamowych i przesyłaniu raportów raz w miesiącu odchodzi od lamusa. Dziś klienci oczekują pełnego biznesowego wsparcia, zarówno w strategii, podejmowaniu decyzji jak i marketingu wielokanałowego. Dlatego tak ważną rolę w naszych organizacjach pełnią konsultanci i doradcy, którzy pomagają wytyczać kierunek rozwoju biznesu, skalować jego wyniki i optymalizować procesy.
Co to oznacza dla Ciebie?
Polecenie to największa gratyfikacja, ponieważ oznacza zaufanie. Takim właśnie zaufaniem obdarzają nas nasi klienci, którzy w badaniu pokazali, że z czystym sumieniem poleciliby nas innym firmom.
Nasze najnowsze wyniki badania potwierdzają jakość naszych usług i rzetelność zespołu. Jako nasz klient możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań by pomóc Ci osiągnąć założone cele.
- Gwarancja Jakości: Wyniki badania są dowodem na to, że nasze usługi są starannie kontrolowane i spełniają najwyższe standardy jakości.
- Zaufanie i Wiarygodność: Wysoki wynik badania obrazuje naszą wiarygodność.
- Innowacyjność i Dbałość o Detale: Wyniki badania pokazują, że nasza firma nieustannie dąży do doskonałości, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i dbając o najmniejsze szczegóły.
Wynik badania NPS dla digitalk
Nasz wynik wyniósł 66 punktów – jest to wartość, jaka wychodzi z różnicy między odsetkiem promotorów a krytyków.
Wynik od 71 punktów określa się jako doskonały – niewiele więc zabrakło! Jesteśmy dumni z naszej pracy i szczęśliwi, że mamy tak wspaniałych klientów. Nie tylko doceniają nasze zaangażowanie, ale także konstruktywnie wskazują miejsca, gdzie będziemy w stanie dać z siebie jeszcze więcej!
Stawiamy na jakość obsługi, dlatego planujemy regularnie przeprowadzać badania NPS i dzielić się ich wynikami.
Jeszcze raz dziękujemy!