Stawka
6500 – 10000 zł netto
Typ umowy
B2B
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla naszych klientów w takich systemach reklamowych jak Google i Meta oraz przynajmniej jednym z wybranych: LinkedIn/Pinterest/TikTok.
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- min. dwuletniego doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie,
- tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie,
- umiejętności tworzenia kampanii leadowych i dla klientów e-commerce,
- umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami
- wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
- podstawowych umiejętności korzystania z narzędzi spoza swojej specjalizacji, np. GTM, Analytics, itd.
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads)
Co będzie należało do Twoich zadań?
- tworzenie planu działań reklamowych,
- konfiguracja kampanii reklamowych,
- bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
- raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
- współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
- współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.
- analizy efektywności kampanii na podstawie danych w GA4, Google Ads, Meta
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę B2B (w tym płatne dni wolne)
-
1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności
Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania
-
2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Specjalistą.
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d