Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Kampania brandowa w Google Ads - czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads – czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads to kampania w sieci wyszukiwania, w której tworzymy reklamy wyświetlane na nazwę firmy. Jest to rodzaj kampanii, który często jest poddawany w wątpliwość. Dlaczego warto prowadzić ten rodzaj działań reklamowych? O czym przeczytasz?– kampania brandowa – korzyści– w jakich branżasz sprawdzi się kampania brandowa– kampania brandowa – o czym należy...

Przeczytaj
Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Gdy zaczynasz tworzyć kampanię, przygotowujesz listę słów kluczowych – czyli haseł wyszukiwanych przez użytkowników, przy których  chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała. Przeprowadzasz analizę, która skutkuje wyborem najlepszych fraz dla Twojego biznesu.  Czy jednak ten określony zbiór wystarczy, by trafnie kierować nasze reklamy? Niekoniecznie. Po pierwsze, zbyt wąski zakres fraz, może nadmiernie ograniczyć wyświetlanie reklam,...

Przeczytaj
1 2 3

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami