Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Ile kosztuje reklama W google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads i dlaczego aż tyle?

Z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie kampanii Google Ads? To pytanie zadaje sobie każdy, kto planuje rozpocząć tam działania reklamowe. Czas to wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości, dotyczące wysokości budżetów na googlowe kampanie. Arturowi pomoże w tym nieoceniany ekspert w temacie systemu Google Ads – Mateusz Machulski z digitalk. Transkrypcja  Dzień dobry, dzień dobry, dzień...

Przeczytaj
Kampania Performance Max w Google Ads - czym jest?

Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?

Performance Max jest najnowszym rodzajem kampanii w Google Ads i krąży wokół niego wiele pytań. Zastąpił on dwa typy kampanii – inteligentne kampanie produktowe oraz kampania lokalne, ale jego zakres działania jest zdecydowanie większy. Czym jest ten format i kiedy najlepiej sprawdza się w realizacji celów kampanii? Jak działa “tradycyjna” kampania w Google Ads?   Większość...

Przeczytaj
Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads (d. adwords) i nie widzisz swoich reklam? Obawiasz się, że kampania została błędnie skonfigurowana i zastanawiasz się co może być tego przyczyną?  Nie widzisz swoich reklam w Google na pierwszej pozycji? Po uruchomieniu kampanii reklamowej w Google Ads chcesz zobaczyć efekt, dlatego wpisujesz słowo kluczowe związane z Twoją firmą...

Przeczytaj
Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads

3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads [wideo]

Wszyscy chcieliby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads. Niestety, często nie pozwalają na to błędy, popełniane już na samym starcie. Co to za błędy, jakie konsekwencje za sobą niosą i przede wszystkim – co zrobić, aby ich uniknąć? W sprzedaży często używa się frazy “Back by popular demand”, czyli „Powrócił z powodu wielkich oczekiwań...

Przeczytaj
Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla się na pierwszym miejscu.  

Dlaczego moje reklamy w Google Ads się nie wyświetlają cały czas na pierwszej pozycji?

Brak wyświetlenia się reklamy w wyszukiwarce Google na pierwszym miejscu często martwi reklamodawców. Czy reklama ma szansę być skuteczną, jeśli nie będzie widoczna na samej górze? Otrzymałeś informację od specjalisty z agencji reklamowej, że Twoja kampania Google Ads wystartowała, chcąc zobaczyć swoją reklamę w Google wpisujesz słowo kluczowe w wyszukiwarce i… Twoja reklama nie wyświetla...

Przeczytaj
Budżet miesięczny w Google Ads

Dlaczego miesięczny budżet Google Ads w kampaniach czasami nie jest w pełni wydawany?

Ustaliłeś budżet (budżet dzienny / miesięczny) reklamowy Google Ads i po zakończeniu miesiąca widzisz, że nie został on w pełni wydany? Sprawdź, co może być tego powodem.  Wysokość budżetu reklamowego na kampanie google ads to jeden z kluczowych czynników przy planowaniu działań kampanii Google Ads. Na jego podstawie szacujesz sprzedaż i przygotowujesz np. zamówienia towaru....

Przeczytaj
Pierwsze kampanie reklamowe digitalk

Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?

Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Dlatego też w agencji digitalk mocno stawiamy na sprawdzone procesy na wielu szczeblach, dzięki którym już podczas pierwszego kontaktu czujesz, jakbyś działał z nami od zawsze! Rozpoczęcie współpracy często generuje wiele pytań, postanowiliśmy więc przygotować krótki poradnik, który pozwoli Wam...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się