Odbierz nagranie webinaru: "Jak skalować e-commerce w branży dziecięcej?"

Odbierz nagranie webinaru, w którym nasi eksperci Zuzanna Kowalska (Google Ads) oraz Wojciech Bernasiak (Meta Ads) opowiadają na przykładach kampanii swoich klientów, jak zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych z branży dziecięcej.

    Dołącz do newslettera

    Z nagrania webinaru dowiesz się:

    jak segmentować grupy odbiorców co zwiększy konwersję

    Zależnie od wieku dziecka i etapu życia rodzica i rodziny, dedykowana komunikacja pomaga generować większą sprzedaż.

    jak skutecznie komunikować atuty Twojej oferty

    W bardzo konkurencyjnej branży kluczowe jest komunikowanie oferty oparte o korzyści dla docelowego klienta.

    jak tworzyć strategie sprzedaży segmentów produktów

    ... i reagować na zmieniające się potrzeby klienta (począwszy od produktów dla mam w ciąży, przez akcesoria dla noworodków, aż po zabawki dla dzieci).

    Webinar poprowadzili nasi specjaliści:

    Zuzanna Kowalska PPC Ads Specialist
    Można powiedzieć, że Zuzanna niemal etatowo obsługuje klientów z branży dziecięcej w digitalk. Ma na koncie kilka dużych projektów i pomagała klientom zarówno sprzedającym odzież dla dzieci, akcesoria, jak i gry planszowe. Pracowała na kampaniach, w których wyniki sprzedażowe sięgały kilku milionów złotych, a wszystkie jej projekty łączy jedna cecha - skuteczne i wyraźne skalowanie.
    Wojciech Bernasiak Senior Meta Ads Specialist
    Projekty e-commerce z branży dziecięcej realizuje od ponad 3 lat. Zdobywał doświadczenie w udanych kampaniach z fotelikami dla dzieci czy pieluchami. Kiedy Wojtek zaczynał pracować z firmami z branży parentingowej, sam od 6 miesięcy był ojcem. Wgląd do reklam z tego obszaru miał więc codziennie, dzięki czemu wyciągnął cenne wnioski, zarówno od strony klienta, jak i marketera. Wie, jak trafić do odbiorcy i w jaki sposób przekonać go do zakupu, a jakich technik lepiej unikać.

    Agenda webinaru

    Specyfika i wyzwania branży dziecięcej w e-commerce

    • Analiza konkurencji
    • Sezonowość
    • Zróżnicowane grupy odbiorców
    • Segmentacja odbiorców (rodzic, mama, babcia… ORAZ wiek dziecka/płeć)

    Strategie skutecznego targetowania

    • Nieoczywiste metody targetowania i ich zastosowanie w branży dziecięcej.
    • Szerokie vs. specyficzne grupy odbiorców: jak znaleźć idealny balans?

    Struktury kampanii: Prostota vs. Kompleksowość

    • Porównanie skuteczności uproszczonych i skomplikowanych struktur kampanii.

    Kreacja reklamowa: teksty, grafiki, video

    • Teksty reklamowe: Jak komunikować się językiem korzyści.Grafiki: od autentyczności do kreatywności. Video na YouTube: Jakie kreacje video najlepiej przyciągają uwagę w branży dziecięcej.

    Optymalizacja kampanii i użycie API Konwersji

    • Różne podejścia do optymalizacji kampanii: od widoku strony po zakupy.
    • Znaczenie integracji API konwersji dla precyzyjnego śledzenia.

    Podział budżetu i zaawansowane targetowanie

    • Jak efektywnie alokować budżet między nową a istniejącą grupę odbiorców?
    • Budowanie LTV i lojalności klientów.
    • Przegląd Advantage+ ORAZ Performance Max.

    Wykorzystanie trendów i sezonowości

    • Jak dostosować kampanie do sezonowych zmian i aktualnych trendów?

    Case Study

    • Analiza case study kampanii w branży dziecięcej z konkretnymi wynikami.

    Sesja Q&A

    Chcesz z nami współpracować?

    Skontaktuj się