Z jakich obszarów prowadzimy konsultacje reklamowe?

Konsultacje Facebook Ads

Nasi konsultanci przeanalizują Twoje konto Facebook Ads. Następnie podczas spotkania zasugerują, w jaki sposób możesz zoptymalizować kreacje reklamowe, by te przynosiły wymierne rezultaty.

Cena: Od 450 zł netto/godzina

Sprawdź:

Konsultacje Google Ads

Masz problemy z kampaniami w systemie reklamowym Google Ads? Nasi konsultanci przeanalizują ustawione przez Ciebie kampanie reklamowe, a także konwersje. Następnie wnioski przedstawią podczas konsultacji i nakreślą Ci optymalną ścieżkę działań.

Cena: Od 450 zł netto/godzina

Sprawdź:

Pakiet: Konsultacje Facebook Ads + Google Ads

Działasz dwutorowo w systemach reklamowych Google Ads i Facebook Ads? Umów się na konsultację ze specjalistą, podczas której omówicie Twoje dotychczasowe działania, a także przygotujecie plan zmian, które wykonasz w celu osiągnięcia możliwie najlepszych wyników kampanii.

Cena: Od 500 zł netto/godzina

 

Co zyskasz, dzięki naszym konsultacjom marketingowym?

  • Oszczędność czasu i pieniędzy

    Unikniesz niepotrzebnych wydatków oraz przepalonych godzin na próby optymalizacji kampanii reklamowych.

  • Wiedza w pigułce

    Nasz specjalista podczas konsultacji od razu podaje Ci rozwiązanie problemu związanego z Twoimi działaniami reklamowymi.

  • Spotkanie konsultacyjne

    Podczas konsultacji omówimy i przedstawimy gotowe rozwiązanie konkretnego problemu dotyczącego reklamy, by ułatwić Ci samodzielne wdrożenie zmian.

  • Nagranie wideo

    Całość przeprowadzonych konsultacji odbywa się via Google Meet. Wystarczy tylko, że udostępnisz ekran, a nasz konsultant poprowadzi Cię krok po kroku, by wspólnie rozwiązać problem.

  • Dedykowany ekspert

    Konsultujesz swój problem z doświadczonym specjalistą, którego wybieramy w odpowiedzi na Twoje potrzeby.

Poznaj zespół konsultantów

Jak wygląda proces?

  1. Wybierasz interesujący Cię obszar oraz liczbę godzin konsultacji.
  2. Opłacasz swoje zamówienie.
  3. Po opłaceniu faktury nasz New Business Manager skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu konsultacji ze specjalistą.
  4. Nasz specjalista przeprowadza z Tobą konsultację. 
  5. Po zakończeniu otrzymujesz podsumowanie mailowe od naszego specjalisty oraz plan na kolejne konsultacje. Dzięki temu w każdej chwili masz możliwość zajrzenia do materiałów.

Jaka ilość konsultacji będzie dla mnie odpowiednia?

Jeśli tylko zastanawiasz się, jaką liczbę godzin konsultacji potrzebujesz, a nie potrafisz tego samodzielnie określić. To skontaktuj się z naszym New Business Managerem, on pomoże Ci wszystko ustalić.

W celu skontaktowania się z działem sprzedaży wypełnij poniższy formularz.

Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży!

    Dla kogo nasze konsultacje będą szczególnie przydatne?

    Jeżeli jesteś…

    • Właścicielem biznesu – podpowiemy Ci, na co zwracać uwagę i w jaki sposób weryfikować działania podwykonawców.
    • Specjalistą digital marketingu – dowiesz się, w jaki sposób możesz zoptymalizować prowadzone przez Ciebie kampanie, aby były jeszcze bardziej efektywne.
    • Menadżerem działu marketingu/sprzedaży/e-commerce – zdobędziesz wiedzę marketingową przydatną każdemu menadżerowi, który zarządza działaniami specjalistów w swojej firmie.

    Kiedy warto zgłosić się na konsultacje reklamowe?

    • Chcesz rozwinąć swoją dotychczasową działalność i zwiększyć efektywność działań reklamowych Facebook Ads, Google Ads czy Pinterest Ads i nie wiesz, jak to zrobić.
    • Potrzebujesz audytu swoich czy prowadzonych przez Twoich podwykonawców działań reklamowych w kanałach Facebook, Instagram, Pinterest bądź Google.
    • Potrzebujesz analizy Twojego lejka marketingowo-sprzedażowego.
    • Chcesz efektywnie wykorzystać swój budżet marketingowy, ale nie wiesz, w jakie działania zainwestować.
    • Chcesz obniżyć koszt pozyskania klienta.
    • Chcesz poznać przykłady skutecznych lead magnetów.
    • Chcesz wiedzieć, w jaki sposób możesz zwiększyć ilość klientów, a także podnieść ich jakość.
    • Chcesz podnieść poziom swojego wewnętrznego działu marketingu? Podczas konsultacji specjalista wskaże Ci najistotniejsze elementy w konfiguracji systemów reklamowych Meta (Facebook i Instagram), Google oraz Pinterest. Wszystko możemy zrobić od podstaw lub wspólnie znajdziemy rozwiązania na zaistniałe problemy w prowadzonych kampaniach.
    • Czujesz, że podawane przez Twoją agencję w raportach statystyki nie są dla Ciebie w pełni jasne? Nasi specjaliści pomogą Ci lepiej zrozumieć sferę digital marketingu?
    • Chcesz w pełni zrozumieć działania Twojej agencji, by móc lepiej z nimi współpracować.

    Rekomendacje naszych klientów

    Michał Rudnicki

    Kierownik ds. Kontaktu z Mediami i PR, Diablo Chairs

    Polecam usługi konsultingowe digitalk przede wszystkim ze względu na głębokie zaangażowanie w zrozumienie potrzeb klienta, sprawną wymianę informacji oraz głowy pełne pomysłów! Dzięki konsultacjom byliśmy w stanie zadbać o poprawność ustawień na naszym koncie Facebook Ads, co przyczyniło się do podniesienia generowanego obrotu w na tym kanale z kilku do prawie kilkuset tysięcy złotych.

    Profesjonalizm był widoczny na każdym etapie naszej współpracy. Szczerze polecam usługi digitalk.

    Łukasz Pichola

    pracuj.pl

    Agencja digitalk bardzo sprawnie przeprowadziła audyt naszych kampanii, wskazując zarówno mocne strony jak i rzeczy, które warto byłoby poprawić, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki. Wszystkie rekomendacje agencji sprawdziły się i pomogły osiągnąć nam ok. 60% wzrosty konwersji w kampaniach. Konsultanci wykazali się także dużym zrozumieniem biznesowym, kiedy tłumaczyliśmy, że czegoś nie jesteśmy w stanie zrobić ze względu na obostrzenia prawne w naszej firmie lub inne czynniki. Kontakt był bardzo sprawny, współpraca ułożona. Bardzo polecam

    Michał Kukliński

    Efectownia

    Dzięki audytowi digitalk mogliśmy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Środki z wygranej przez nas aukcji wsparły WOŚP, a my otrzymaliśmy profesjonalny audyt naszej strony. W kwestii samego audytu oraz konsultacji – wszystko przebiegło w pełni profesjonalnie, dostatecznie szczegółowo oraz w ustalonym terminie. Z całą pewnością pozyskane w ten sposób dane i informacje nad temat naszej strony pozwolą nam jeszcze bardziej wzmocnić jej parametry.

    Kacper Kamiński

    EASY SURF

    Mamy w firmie kilka oddziałów i od dłuższego czasu obserwowaliśmy, że coraz więcej klientów chce kontaktować się z nami przez czat – a konkretniej Messenger Facebooka. Zaczęliśmy zastanawiać się jak poprawić naszą komunikację z klientami, usprawnić ją i zautomatyzować, ponieważ poświęcaliśmy na „czatowanie” bardzo dużo czasu. Skorzystaliśmy z konsultacji digitalk, podczas których dowiedzieliśmy się od Michała o świetnym rozwiązaniu w postaci ManyChata, które bardzo ułatwiło nam zarządzanie skrzynką Messengera, zautomatyzowało pracę i część tej pracy wykonuje za nas. Narzędzie jest BARDZO rozbudowane, ale Michał świetnie zaprojektował je od zera. Wszystkie ścieżki, akcje, powiadomienia są dobrze przemyślane, kierują klienta na odpowiednie tory i do odpowiednich konsultantów. Bardzo polecam konsultacje z ekipą digitalk w zakresie digital marketingu!

    Sekcja FAQ

    Czy w trakcie konsultacji otrzymam odpowiedź na wszystkie pytania?

    Na wiele pytań nie odpowiemy na pierwszym spotkaniu. Odpowiedzi na niektóre z nich zostaną przygotowane podczas konsultacji wewnątrz zespołu, aby wrócić z najlepszym rozwiązaniem poruszanego problemu. 

    Czy specjaliści pomogą mi w ustawieniu mojej kampanii reklamowej?

    Podczas konsultacji nie ustawiamy kampanii reklamowych. Otrzymujesz od nas kompleksowe wsparcie konsultacyjne dotyczące ustawień konta, strategii i struktury kampanii reklamowych, a wszystko to jest podsumowane rozbudowaną wiadomością mailową po każdym spotkaniu.

    Jak przygotować się do konsultacji?

    Najważniejsze jest przygotowanie i przedstawienie celu konsultacji, który powinien zostać określony na starcie współpracy – rozwiązujemy z góry określone problemy. 

    W jaki sposób mogę dokonać płatności za konsultację?

    Wybierasz interesujący Cię obszar oraz liczbę godzin konsultacji. Następnie wysyłasz formularz kontaktowy (Jeśli nie wiesz, ile godzin konsultacji potrzebujesz, to Nasz New Business Manager z chęcią podpowie po wcześniejszym skontaktowaniu się z Tobą), a w mailu zwrotnym otrzymasz od nas fakturę do opłacenia. Po wykonaniu przelewu nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu konsultacji ze specjalistą.

    Jaką formę mają konsultacje?

    Konsultacje, to nie tylko spotkania wideo z Twoim specjalistą. Integralną częścią konsultacje jest także czas, który spędzamy na przygotowaniu się do konsultacji, by jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

    Zamawiam konsultacje

      Liczba godzin konsultacji:

      Exit mobile version