Nasi klienci chętnie nas polecają! Wyniki badania NPS digitalk
Zbadaliśmy satysfakcję z naszej współpracy u 76 klientów. Z odpowiedzi wynika, że aż 72,5 % respondentów to promotorzy – osoby, które oceniły nas między 9, a 10 na możliwych 10 punktów.
Jak podzielić klientów według ich odpowiedzi? Skala NPS
0-6 Krytycy Zakładamy, że są niezadowoleni z naszej usługi.
7-8NeutralniNie mają mocnej opinii na temat usługi – po prostu z niej korzystają. Nie szukają aktywnie innej agencji, ale jeśli dostaną lepszą ofertę to ją rozważą.
9-10Promotorzy Czują się przywiązani do firmy na tyle, żeby polecić ją znajomemu. Są to naturalni ambasadorzy marki, którzy będą korzystać z kolejnych usług i wybaczą drobne potknięcia.
Co docenili nasi klienci?
Ponad 50% ankietowanych klientów przyznało, że praca zespołu digitalk przekracza ich oczekiwania.
Merytoryczną wiedzę specjalistów
Regularny kontakt (calle statusowe i responsywność mailową)
Proaktywność i wychodzenie z inicjatywą.
Równie ważne, jak nasza wiedza i merytoryczność, są dla naszych klientów relacje. Dlatego klienci docenili też nasze standardy i procedury: cykliczne spotkania i cotygodniowe podsumowania wyróżniają nas na tle innych agencji.
Czego oczekują klienci od agencji marketinowych?
Badanie pokazało nie tylko to, co doceniają klienci ale także to, jakie są ich oczekiwania co do współpracy z agencją marketingową.
Współpraca polegająca tylko i wyłącznie na ustawianiu kampanii reklamowych i przesyłaniu raportów raz w miesiącu odchodzi od lamusa. Dziś klienci oczekują pełnego biznesowego wsparcia, zarówno w strategii, podejmowaniu decyzji jak i marketingu wielokanałowego. Dlatego tak ważną rolę w naszych organizacjach pełnią konsultanci i doradcy, którzy pomagają wytyczać kierunek rozwoju biznesu, skalować jego wyniki i optymalizować procesy.
Co to oznacza dla Ciebie?
Polecenie to największa gratyfikacja, ponieważ oznacza zaufanie. Takim właśnie zaufaniem obdarzają nas nasi klienci, którzy w badaniu pokazali, że z czystym sumieniem poleciliby nas innym firmom.
Nasze najnowsze wyniki badania potwierdzają jakość naszych usług i rzetelność zespołu. Jako nasz klient możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań by pomóc Ci osiągnąć założone cele.
Gwarancja Jakości: Wyniki badania są dowodem na to, że nasze usługi są starannie kontrolowane i spełniają najwyższe standardy jakości.
Zaufanie i Wiarygodność: Wysoki wynik badania obrazuje naszą wiarygodność.
Innowacyjność i Dbałość o Detale: Wyniki badania pokazują, że nasza firma nieustannie dąży do doskonałości, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i dbając o najmniejsze szczegóły.
Wynik badania NPS dla digitalk
Nasz wynik wyniósł 66 punktów – jest to wartość, jaka wychodzi z różnicy między odsetkiem promotorów a krytyków.
Wynik od 71 punktów określa się jako doskonały – niewiele więc zabrakło! Jesteśmy dumni z naszej pracy i szczęśliwi, że mamy tak wspaniałych klientów. Nie tylko doceniają nasze zaangażowanie, ale także konstruktywnie wskazują miejsca, gdzie będziemy w stanie dać z siebie jeszcze więcej!
Stawiamy na jakość obsługi, dlatego planujemy regularnie przeprowadzać badania NPS i dzielić się ich wynikami.
Jeszcze raz dziękujemy!
Autorzy wpisu
Bartosz Kubatko
Marketing Specialist
"Zaczął od marketingu i nie chce z nim skończyć - w branży nieprzerwanie od 2016 roku. Zaczynał od butikowej agencji, przeszedł przez specjalistyczne branże (jak stomatologiczna) a także lidera segmentu e-commerce jakim było LPP S.A. Uważa, że marketing powinien być wynikiem kompleksowego audytu i holistycznej strategii. Magister "E-Commerce" na Uniwersytecie Gdańskim - Wydział Ekonomiczny w Sopocie. Za największy sukces uważa przerastanie oczekiwań klientów kompleksową obsługą i szczerym doradztwem. Pasjonat dużych budżetów i jeszcze większych ROASów. Po godzinach - aspirujący kucharz oraz mediator pomiędzy swoim psem a kotem."
W dobie internetu reklama online stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Google Ads, jako jedna z najpopularniejszych platform reklamowych, oferuje ogromne możliwości promocji produktów i usług. Jednym z kluczowych narzędzi dostępnych w Google Ads jest Google Display Network (GDN), czyli sieć reklamowa Google, która pozwala na wyświetlanie reklam na tysiącach stron internetowych i...
Czym Jest Strategia Rozwoju Firmy? Każda firma potrzebuje wytyczonej ścieżki, po której będzie realizować swoje cele biznesowe. Z każdym kolejnym zrealizowanym kamieniem milowym przedsiębiorstwo rozwija się, dlatego idąc naprzód warto odpowiednio zaplanować działania. Tym właśnie jest strategia rozwoju firmy. Opracowanie takiej strategii wymaga doświadczenia i ustrukturyzowania założeń, dlatego w wielu przypadkach tworzenie biznesu zaczyna się...
W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja coraz częściej przejmuje zadania, które dawniej wykonywali ludzie, zwłaszcza w takich obszarach jak Content Marketing. Jak dowodzi ankieta przeprowadzona przez Influencer Marketing Hub, aż 61,4% marketerów wykorzystuje sztuczną inteligencję do swoich działań. Co więcej, 44,4% z nich stosuje AI do produkcji treści. Sztuczna inteligencja w marketingu odnosi się do automatyzowania...