Możesz na nas liczyć od pomysłu po egzekucję.

Łączymy doświadczenie strategiczne naszych Opiekunów Klienta zdobywane na stanowiskach dyrektorskich i managerskich z wiedzą specjalistyczną ekspertów od systemów reklamowych, projektowania graficznego czy tworzenia treści.

Współpracę z klientami najczęściej rozpoczynamy od następujących obszarów:

Poznaj nasze usługi

Płatne kampanie reklamowe

Dowiedz się więcej

Zamieniamy kliknięcia w klientów i konwersje. Chcesz zwiększyć sprzedaż, zdobywać zapytania biznesowe, budować rozpoznawalność? Zgłoś się do nas.

Realizujemy kampanie reklamowe w każdym liczącym się ekosystemie reklamy płatnej: kampanie Facebook Ads, kampanie Google Ads, kampanie LinkedIn Ads, reklama na Pinterest i kampanie TikTok Ads

Rafał Ratajczyk

Prezes Zarządu, Kwadra System

Widzimy dużą zmianę co do poprzedniej firmy, obecnie nie ma dnia, aby telefon nie zadzwonił z jakimś zapytaniem. Poprzednio bywało, iż dzwonił raz na 3 dni i to z mało konkretnymi zapytaniami. Na pewno jest dużo więcej zapytań i są bardziej z obszarów, które nas interesują, czyli z przemysłu.

Doradztwo marketingowe

Dowiedz się więcej

Google, media społecznościowe, e-mail marketing… to tylko narzędzia. Prawdziwe wzrosty i dominację na rynku osiąga się dzięki skutecznej strategii i przemyślanej komunikacji.

Nasz zespół konsultantów może wesprzeć Cię również w tych obszarach. Przygotujemy dla Ciebie audyt skuteczności wybranych kanałów marketingowych, zaplanujemy lejek marketingowy i sprzedażowy, jak również zdiagnozujemy i uporządkujemy plan działań marketingowych w firmie.

Monika

Marketing Manager, Othertees

Już po około 1,5 miesiącu działań według wytycznych, które dostaliśmy po przeprowadzonym audycie: udało się zwiększyć sprzedaż o 35%, wartość konwersji nam skoczyła na Facebook Adsach, przy niższym koszcie za zakup, przy niższym wskaźniku kosztu za kliknięcie.

 

Social media i content marketing

Dowiedz się więcej

Treści sprzedają, ale tylko te naprawdę dobre. W internecie jest już dość miałkich treści pełnych ogólników pisanych z myślą o najpopularniejszych zapytaniach w wyszukiwarce. Nie tędy droga.

Do contentu podchodzimy strategicznie – wychodząc od grupy docelowej, obiekcji zakupowych, lejka marketingowego, by dobrać rozwiązania, które osiągną rezultaty i spełnią oczekiwania odbiorców. Tworzymy treści różnego typu – od wpisów na blogi i portale po e-booki i webinaria – w zależności od wyznaczonych celów.

Anna Rysiewicz

Marketing Coordinator – TechData – AutoCAD i BIM

Z firmą digitalk współpracujemy już kilka lat i obecnie nie wyobrażamy sobie prowadzenia projektów bez nich. Profesjonalizm, indywidualne podejście do klienta oraz nieszablonowe podejście do tematów to ich wizytówka. Komunikacja i zaangażowanie ze strony digitalk pozwala na tworzenie wartościowych social mediów, co jest dla nas najważniejsze w długofalowej perspektywie.

Projektowanie graficzne i tworzenie landing page

Dowiedz się więcej

Projektujemy tak, by komunikować wartości marki i zwiększać konwersję. Tylko dopracowane projekty przyciągają uwagę, gdy wokół morze grafik z generatorów.

Miesięcznie projektujemy tysiące grafik i animacji, które sprzedają. Zaprojektowaliśmy również i wdrożyliśmy ponad 230 stron lądowania. Ich średnia współczynnik konwersji? Powyżej 50%.

Joanna Markowska

Manager salonu – Make Art Tattoo

Współpraca z digitalk to ogromna przyjemność – rzetelne podejście do klienta, widoczne wyniki, a przede wszystkim doskonały kontakt, który umożliwia owocną kooperację. Z ręką na sercu polecamy wszystkim, którzy chcą być zauważeni w sieci 🙂

Wdrożenie Google Analytics 4

Dowiedz się więcej

Obawiasz się zbliżającej się rewolucji w analityce internetowej? Na szczęście możemy Cię uspokoić, ponieważ z naszym Działem Excellence od podstaw wdrożysz Google Analytics 4, czyli nową wersję Google Analytics!

 

Avionaut logo

Agnieszka Gajda

kierownik ds Marketingu Regionalnego i eCommerce, Avionaut

Współpracując z naszym specem od analityki Krzysztofem Kusaczukiem poruszyliśmy temat wdrożenia Google Analytics 4 (serwery może i te same, ale inne podejście do mierzenia danych) i czy warto się tym zainteresować.

Zaczęliśmy działać – zespół digitalk bardzo sprawnie wdrożył GA4. Całością kierował Krzysztof z racji tego, że na co dzień razem współpracujemy, mógł zespołowi spokojnie wytłumaczyć, co się dzieje, jak będzie wyglądać teraz raportowanie i zbieranie danych. W lipcu 2023 nie będzie już takiej opcji. Więc kto jeszcze nie ma to do roboty!

I pamiętajcie – zadbajcie o dobre wdrożenie, bo mieć coś, ale korzystać z tego niepoprawnie to chyba szkoda zmarnowanego na to czasu.

A jeżeli nie wiecie, jak to zrobić odezwijcie się do digitalk lub Krzysztof na pewno pomogą 🙂

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami