Stawka
4500 – 6500 zł netto
Typ umowy
B2B / UZ
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Linkedin Ads Specialist
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- min. rocznego doświadczenia w pracy w agencji na podobnym stanowisku,
- umiejętności tworzenia kampani reklamowych na Linkedin,
- umiejętności analizowania wyników prowadzonych kampanii,
- wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
- podstawowych umiejętności korzystania z narzędzi spoza swojej specjalizacji, np. GTM, Analytics, itd.
- dodatkowym atutem będzie znajomość innych systemów reklamowych takich jak Google Ads, Facebook Ads lub Pinterest Ads.
Co dokładnie będzie wśród Twoich obowiązków?
- konfiguracja reklam na Linkedinie,
- wdrażanie analityki i analiza wyników,
- bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
- raportowanie wyników działań, rekomendacje dalszych kroków na prowadzonych projektach,
- współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
- współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.
Co oferujemy?
-
Pracę całkowicie zdalną
W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Pracę nad ciekawymi projektami
Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn
-
Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji
Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji
-
Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie
Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych
-
Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko
Dla osób zainteresowanych
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!
Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B (w tym płatne dni wolne)
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności
Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania
-
2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem
Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu
-
3. Rozmowa przez Google Meet z HR Business Partnerką.
-
4. Zaczynamy współpracę!
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂
Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?
Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, Head of Sales&Marketing, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d