Stawka

4500 – 6500 zł netto

Typ umowy

B2B / UZ / UoP

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Linkedin Ads Specialist

Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • min. rocznego doświadczenia w pracy w agencji na podobnym stanowisku,
  • umiejętności tworzenia kampani reklamowych na Linkedin, 
  • umiejętności analizowania wyników prowadzonych kampanii, 
  • wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
  • podstawowych umiejętności korzystania z narzędzi spoza swojej specjalizacji, np. GTM, Analytics, itd.
  • dodatkowym atutem będzie znajomość innych systemów reklamowych takich jak Google Ads, Facebook Ads lub Pinterest Ads.

Co dokładnie będzie wśród Twoich obowiązków?

  • konfiguracja reklam na Linkedinie,
  • wdrażanie analityki i analiza wyników,
  • bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
  • raportowanie wyników działań, rekomendacje dalszych kroków na prowadzonych projektach,
  • współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
  • współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.

Co oferujemy?

  • Pracę całkowicie zdalną

    W normalnym, biurowym trybie, w świetnym i zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.

  • Pracę nad ciekawymi projektami

    Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a robią ogromne wynikirn

  • Możliwość stałego poszerzania swoich kompetencji

    Dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji

  • Konkretne ścieżki rozwojowe w firmie

    Od stanowisk managerskich przez projekty wewnętrzne i produkty własne po poszerzanie kompetencji specjalistycznych

  • Stałą ekspozycję medialną w kanałach agencyjnych i nie tylko

    Dla osób zainteresowanych

Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij aplikację!

Współpraca w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź B2B  (w tym płatne dni wolne)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • 1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności

    Otrzymasz od nas zadania rekrutacyjne do wykonania

  • 2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem

    Rozmowa z Twoim przyszłym managerem/rką, który sprawdzi Twoje kompetencje i dopasowanie do zespołu

  • 3. Rozmowa przez Google Meet z HR Business Partnerką.

  • 4. Zaczynamy współpracę!

    Jeśli wszystko pójdzie dobrze – w co bardzo wierzmy 🙂

Chcesz wiedzieć, jak wygląda dokładnie rekrutacja i jak przebiega onboarding nowej osoby w zespole?

Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską, Head of Sales&Marketing, jak oba procesy szczegółowo wyglądają: https://pod.fo/e/e568d

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Napisz do nas i wyślij swoje CV

Skontaktuj się z nami