Najpopularniejsze wpisy:

API konwersji Facebook – czym jest i jak je skonfigurować?

Jak zainstalować Google Tag Managera krok po kroku

8 najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych

Jak wyglądają raporty z działań agencji

Jak wyglądają raporty z działań agencji

Rzetelny raport z przeprowadzonych działań agencji i uzyskanych w związku z nimi efektów to kluczowy element dla Ciebie jako klienta. Nawiązując współpracę z agencją marketingową w zakresie działań reklamowych, przekazujesz istotny obszar mający wpływ na Twoje wyniki finansowe. O czym przeczytasz? Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że to właśnie kwestia raportowania pracy agencji budzi...

Przeczytaj
Jak wygląda i czym się zajmuje zespół pracujący nad projektem?

Jak wygląda i czym się zajmuje zespół pracujący nad projektem?

W digitalk oferujemy wachlarz naprawdę wielu usług.  Począwszy od prowadzenia profili Social Mediowych, przez tworzenie strategii sprzedażowych, kończywszy na prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Jednakże to nie wszystko. Przygotowujemy także audyty  i analizy kont reklamowych oraz działań na profilach Social Mediowych. Wykonujemy konfigurację kodów śledzących oraz narzędzi analitycznych (m in. wdrożenie Google Analytics 4).  Również...

Przeczytaj
W Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics

Dlaczego w Google Ads liczba konwersji jest różna od tej w Google Analytics?

Google Analytics oraz Google Ads zbierają dane na temat zdarzeń dokonywanych przez użytkowników na stronie internetowej, lecz porównując dane dotyczące konwersji widoczne są różnice w ich liczbie. Z czego one wynikają? Choć oba narzędzia należą do tej samej firmy i mierzą dokładnie te same tzw. “zdarzenia” (np. dodania do koszyka, wypełnienia formularza czy wreszcie zakupy...

Przeczytaj
Kampania brandowa w Google Ads - czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads – czym jest i dlaczego warto ją uruchomić?

Kampania brandowa w Google Ads to kampania w sieci wyszukiwania, w której tworzymy reklamy wyświetlane na nazwę firmy. Jest to rodzaj kampanii, który często jest poddawany w wątpliwość. Dlaczego warto prowadzić ten rodzaj działań reklamowych? O czym przeczytasz?– kampania brandowa – korzyści– w jakich branżasz sprawdzi się kampania brandowa– kampania brandowa – o czym należy...

Przeczytaj
Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe – czym są i jak je uwzględnić w Google Ads

Gdy zaczynasz tworzyć kampanię, przygotowujesz listę słów kluczowych – czyli haseł wyszukiwanych przez użytkowników, przy których  chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała. Przeprowadzasz analizę, która skutkuje wyborem najlepszych fraz dla Twojego biznesu.  Czy jednak ten określony zbiór wystarczy, by trafnie kierować nasze reklamy? Niekoniecznie. Po pierwsze, zbyt wąski zakres fraz, może nadmiernie ograniczyć wyświetlanie reklam,...

Przeczytaj

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się z nami