Mateusz Podlecki

Content Manager

Z marketingiem i internetami związany od 2015 roku. Copywriter z krwi i kości. Porusza się w szeroko pojmowanym obszarze content marketingu, storytellingu i komunikacji. Doświadczenie zdobywał przede wszystkim jako freelancer – zarówno przy projektach agencyjnych, jak i po stronie klienta. Długotrwałe relacje i kreowanie pozytywnych doświadczeń to dla niego podstawa marketingu i budowania marki. Nie wyobraża sobie dnia bez pogłębionego briefu i kopania w insightach. Największym sukces? Wszelkie działania, które spełniają wyznaczone wcześniej cele. Branża nie ma dla niego większego znaczenia. Współpracował z firmami z takich sektorów, jak IT, fintech, architektura, budownictwo, kultura czy e-commerce. Współtworzył kampanie wprowadzające na polski rynek debiutancką książkę Toma Hanksa czy jedną z powieści Jakuba Małeckiego. Zarządzał strategią, komunikacją i digitalem jednej z najszybciej rozwijających się firm farmaceutycznych w kraju. Prywatnie szczęśliwy mąż i opiekun rozbrykanej seterki irlandzkiej. A do tego zapalony górołaz i miłośnik jazzu.

Specjalizacje

  • treści na strony www i LP

  • budowanie marki i strategia komunikacji

  • content marketing i copywriting sprzedażowy

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się