
Katarzyna Krzyżanowska
Head Of Sales & Marketing
Od 2017 roku silnie związana z branżą marketingu i PR. Wyspecjalizowała się w kampaniach reklamowych prowadzonych na Facebooku, Instagramie oraz w tworzeniu wysokiej jakości contentu. Posiada także wiedzę i praktyczne umiejętności z obszaru SEO i pozycjonowania witryn, obsługi narzędzi marketingowych i analitycznych, automatyzacji marketingu oraz tworzenia grafiki komputerowej, a także obsługi najpopularniejszych platform stron internetowych jak np. WordPress. Współpracowała z Klientami z różnych branż, m.in. sportowej, muzycznej, radiowej, odzieżowej, zoologicznej, beauty, kosmetycznej, gastronomicznej, hotelarskiej, developerskiej i prawnej. Prowadziła działania zarówno B2C, jak i B2B; w Polsce i zagranicą. W digitalk realizowała projekty zarówno jako twórca contentu, wykonawca kampanii, jak i Opiekun Klienta. Obecnie pełni rolę Team Leadera zarządzając pracą zespołu i nadzorując wiele projektów. Jej zaletami są kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, bogate doświadczenie zawodowe i doskonała organizacja pracy. Największym jej sukcesem jest każdy wolny dzień, w którym nie chwyci od rana komputera, żeby trochę popracować ;) a swoje siły regeneruje pływając, biegając i jeżdżąc na rowerze. Wykładowczyni na kierunku Marketing B2B w Wyższej Szkole Bankowej w Łodzi.
Specjalizacje
-
Zarządzanie projektami i zespołami
-
FB / IG Ads
-
Strategia / lejki sprzedażowe