Dagmara Spendowska

Google Ads Specialist

W marketingu internetowym działa od 2015 roku. W tym czasie zajmowała się różnymi jego dziedzinami - social media, content marketing, SEO, SEM. Pracowała w projekcie Google Internetowe Rewolucje, w ramach którego prowadziła konsultacje dla przedsiębiorców i planowała ich działania marketingowe. Pracę w Rewolucjach uważa za jeden ze swoich największych sukcesów - przyniosła jej ogrom satysfakcji i poczucie realnego wpływu na poprawę polskich biznesów w świecie online, a także możliwość rozwoju w gronie specjalistów z całej Polski. To właśnie ceni w swoim zawodzie najbardziej - i to realizuje, pracując w digitalk. Klienci: Collegium Da Vinci, Hurtownia Kesi, Drogeria Pigment, BC Diets [bodychief], Avionaut

Specjalizacje

  • Google Ads

  • Facebook Ads

  • Działania strategiczne

Chcesz z nami współpracować?

Skontaktuj się